Підсумки роботи РМО вчителів фізики Шевченківського району м. Харкова за 2019/2020 навчальний рік

 

1. Підсумки роботи РМО вчителів фізики Шевченківського району

м. Харкова за 2019/2020 навчальний рік (витяг)

 Головна мета навчання фізиці та астрономії в середній школі полягає в розвитку особистості учня, становленні його наукового світогляду та відповідного стилю мислення, формуванні предметної та ключових компетентностей  дітей засобами фізики та астрономії  як навчальних предметів.

Зокрема, навчання фізиці та астрономії сприяє розвитку математичної компетентності під час розв’язування розрахункових та графічних  задач, розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності, що передбачає уміння використовувати інформаційно-комунікаційні технології, електронні освітні ресурси та відповідні засоби для виконання навчальних проектів, творчих, особистісних і суспільно значущих завдань.

На уроках фізики та астрономії під час вивчення історично-наукового матеріалу формуються громадянська, загальнокультурна й здоров’язбережувальна компетентності, що розкриває процес становлення фізики та астрономії в Україні як поступову і наполегливу реалізацію ідей видатних представників української фізичної науки.

Саме в процесі навчання фізики та астрономії забезпечується становлення наукового світогляду й відповідного стилю мислення учнів, як основи формування активної життєвої позиції в демократичному суспільстві, орієнтованої на загальнолюдські цінності, дбайливе ставлення до власного здоров’я та здоров’я інших людей, до навколишнього світу.

Організовуючи освітній процес, вчителі враховували, що компетентнісно зорієнтоване навчання передбачає зміщення акцентів з  накопичення знань на формування умінь та навичок, на формування умінь діяти та застосовувати досвід у нестандартних життєвих ситуаціях, вирішувати проблемні питання в конкретних умовах та досягати результату.

Забезпечити якісну фізичну освіту може тільки компетентний, творчий вчитель, який безперервно вчиться, підвищує свій науковий та методичний рівень. Виходячи з цього, проводилися різні форми методичної роботи, що спряли підвищенню професійної компетентності вчителя (семінари, педагогічні майстерні, засідання круглих столів тощо). Сприяла професійному зростанню майстерності вчителів співпраця із закладами вищої освіти (ЗВО).

Тому були визначені основні завдання роботи РМО вчителів фізики:

·        визначення шляхів підвищення методичної  компетентності вчителя як умови забезпечення якості загальної середньої освіти;

·        надання методичної допомоги вчителям фізики в реалізації актуальних завдань розвитку, вдосконалення і підвищення  професійної майстерності,  в активізації свого творчого потенціалу, в оволодінні новітніми технологіями навчання;

·        сприяння використанню сучасних і традиційних методик проведення уроків, реалізації принципів наступності та перспективності навчання;

·        створення організаційно – методичних передумов для розвитку роботи  з обдарованими учнями, для вибору учнями власного вектору розвитку своєї особистості.  

В 32 закладах освіти району (включаючи ХПНВК «АШБ», ХПНВК «РАНОК», ХПНВК «АГСТРЕМ»,  ХПНВК «МИР», ХВШ № 37)   у 2019/2020 навчальному році фізику  викладало 38 вчителів, із них:

·        19 вчителів вищої кваліфікаційної категорії (50 %);

·        9 вчителів І кваліфікаційної категорії;

·        7 вчителів ІІ кваліфікаційної категорії;

·        3 спеціаліста.

           Десять  вчителів фізики мали педагогічне звання «Учитель-методист», 1 – «Старший учитель», 3 учителя –  педагогічне звання «Відмінник освіти України».

В двох закладах  освіти (ХЗОШ №№ 105 та 117) були  відсутні основні вчителі фізики,  тому з урахуванням невеликого навантаження освітній  процес здійснювали сумісники.

В цілому плинність кадрів вчителів фізики в районі невелика. Кадровий склад протягом кількох навчальних років залишається стабільним.  Значна частина вчителів працює у районі багато років. За стажем роботи розподіл вчителів наступний:

Стаж

0-3 роки

3-5 років

5-10 років

10-15 років

15-20 років

20-25 років

25-30 років

більше 30 років

Кількість осіб

4

0

2

4

9

9

6

4

 

Як видно із вищенаведеної інформації, творчий потенціал вчителів фізики району високий. Це підтверджують навчальні досягнення учнів, результати ЗНО з фізики, результати участі учнів в олімпіадах, турнірах, конкурсах та різноманітних інтелектуальних змаганнях та досягнення вчителів (видавнича діяльність, результативна участь в обласному  фестивалі   добрих практик освітян Харківщини «Майстри педагогічної справи презентують», в професійних конкурсах тощо).

Робота з підвищення педагогічної майстерності вчителів фізики (завдяки якій відбувається підвищення якості фізичної освіти та розвиток творчих здібностей учнів) проводилась  згідно з річним планом роботи МЦ Управління освіти адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради, річним планом роботи РМО вчителів фізики, заходами, передбаченими шкільними методичними службами та індивідуальними планами кожного учителя.

Протягом 2019/2020  навчального року районне методичне об’єднання  вчителів фізики через мережу колективних, групових та індивідуальних форм методичної роботи працювало  над реалізацією районної методичної теми «Підвищення якості освіти шляхом забезпечення успішної соціалізації учнів та вихованців закладів  освіти району» та методичної теми РМО вчителів фізики: «Підвищення якості фізичної освіти шляхом забезпечення успішної соціалізації учнів закладів  освіти району».

Особливістю начального року було те, що в освітньому  процесі протягом 2019/2020 навчального року викладання фізики в 11 класі велося за новими програмами (але з практичною відсутністю оновленої  методичної літератури). Тому серйозна увага приділялася методичному забезпеченню освітнього процесу з фізики в 11 класі. Інші класи здійснювали освітній процес за чинними програмами.

  На виконання річного плану роботи РМО вчителів фізики у 2019/2020 навчальному році було проведено ряд  методичних заходів для вчителів фізики району, диференційованих за  3 напрямами: школа молодого вчителя (ШМУ), школа педагогічного зростання (ШПЗ), школа педагогічної майстерності (ШПМ).

Особливістю 2019/2020 навчального року було те, що з березня 2019 з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої оллегірусом SARS-CoV-2 (COVID-19) освітній процес здійснювався в умовах дистанційного навчання.

В умовах швидкого переходу на дистанційне навчання виявилося, що частина вчителів мала певні труднощі з організацією дистанційного навчання. Брак попереднього досвіду дистанційного навчання, відсутність необхідної техніки вдома, низька швидкість Інтернету, невизначеність термінів карантину, відсутність методичних рекомендацій щодо форм та методів організації дистанційного навчання,  відсутність зв’язку з окремими учнями  ускладнювали ситуацію.  

Учителі фізики оперативно почали опановувати формами та методами дистанційної освіти та цифрових сервісів. Всі вчителі фізики району мають сформовані навички роботи з комп’ютерною технікою, тому  «включення» в нові умови роботи відбувалося досить швидко. Вчителі обмінювалися між собою досвідом роботи, допомагали порадами.

В нагоді стало те, що практично всі вчителі мали добірку відеоматеріалів для організації освітнього процесу з фізики та астрономії або постійно використовували  відеоматеріали он-лайн (більш ніж 60% кабінетів фізики обладнані комп’ютерною технікою, проекторами, мультимедійними дошками).

Дистанційне навчання запроваджувалося за допомогою таких Інтернет-ресурсів та цифрових сервісів:Classrum, Viber, Zoom, Youtube, Viber, Kahoot, EdEra,  Zoom, Telegram, WhatsApp, Google Forms, «Всеосвіта», «НА УРОК», Skype, Рadlet, електронна пошта та інших.

Під час дистанційного навчання вчителі звернули увагу на такі моменти: 

·        на підготовку уроків витрачалося дуже багато часу (підготовка  матеріалів уроків, записи відео уроків; підготовка порад для виконання домашніх завдань тощо);

·         багато часу витрачалося на перевірку домашніх завдань та надісланих учнями робіт;

·        неузгодженість дій вчителів, що працювали з даним класом, особливо, якщо Zoom-конференції були заплановані одночасно кількома вчителями (неузгодженість розкладу занять під час карантину).

Можна зробити висновки, що дистанційне  навчання несподівано увірвалося в освітній оллег та довело, що в майбутньому не тільки ЗВО будуть навчати дистанційно своїх студентів, а й вчителі у закладах загальної середньої освіти. Є багато випадків, коли учень може скористатися можливістю отримувати освіту, не відвідуючи  школу: тривала хвороба, спортивні змагання, сімейні обставини, карантин.

Тож вчителям треба створити умови для оволодіння комп’ютерними технологіями навчання: на курсах підвищення кваліфікації, на районних методичних заходах, on-line.

По-друге, вдалі наробки  педагогів треба  узагальнити та пропагувати серед оллег.

По-третє, можна створити районний банк відеозаписів  кращих уроків з різних предметів. А дивитись  уроки  надати можливість всім бажаючим. Педагогам буде цікаво ознайомитися таким чином з досвідом оллег, а учням –корисно розширити свої знання та ліквідувати  певні прогалини.

На засіданнях  РМО буде заплановано ознайомлення з кращим досвідом вчителів фізики району щодо організації дистанційного навчання. Наприклад, учитель фізики ХГ № 6 «МГ» Погоріла І.О. презентувала свій досвід роботи  під час методичного марафону, проведеного КВНЗ  «ХАНО» в режимі on-line.

Протягом навчального року були проведені   не всі заплановані заходи, що також пов’язано  з карантином. Заходи за напрямом ШМУ (школа молодого вчителя)  та ШПЗ (школа педагогічного зростання) проводилися вчителями району.  За напрямом ШПМ заходи проводилися  науковцями провідних харківських закладів вищої освіти.  Інформація про проведені  заходи за напрямами ШМУ, ШПЗ та ШПМ наведена у наступних таблицях:

Захід

Напрям роботи

Дата

Відповідальний

Круглий стіл за темою «Календарне планування освітнього процесу з фізики та астрономії для 11 класів»

 

ШМУ

27.08.2019

Хоменко Т.В., ХЗОШ № 154

Педмайстерня «Підготовка учнів до турнірів з фізики як засіб забезпечення успішної соціалізації учнів»

ШПЗ

24.09.2019

Соболєва І.М., ХГ № 47

Семінар «Компетентісно-діяльнісний підхід у викладанні фізики з використанням проблемно-пошукових методів навчання»

ШПЗ

 

Івашко Л.О., ХСШ № 109

Захід проведений на базі ХНУМГ ім.. О.М. Бекетова

 

Проведені заходи за напрямом ШПМ в рамках співробітництва із закладами вищої освіти сприяли підвищенню професійної майстерності вчителів та розширенню їх знань про сучасні тенденції розвитку науки:

Захід

Напрям роботи

Дата

Відповідальний

 

 

 

 

Наукова екскурсія «Знайомство з лабораторією розробки комп’ютерних  ігор»

Наукова лекція за темою «Можливість використання ігрових технологій в освітньому процесі з фізики та астрономії»

ШПМ

12.09.2019

Євлахова О.М.

Мазурова О.О., доцент, к.т.н., ХНУРЕ

Наукова інтерактивна лекція «Чорнобиль – уроки минулого або наука для розв’язання проблем майбутнього (фізика ядерних реакцій)»

ШПМ

06.11.2019

 

Євлахова О.М.

Мінакова К.О., доцент, к.ф.-м.н., НТУ «ХПІ»

Наукова інтерактивна лекція «Чорнобиль – уроки минулого або наука для розв’язання проблем майбутнього (історія розвитку ядерної енергетики

 

26.11.2019

Євлахова О.М.

Мінакова К.О., доцент, к.ф.-м.н., НТУ «ХПІ»

Круглий стіл «Шкільний урок практичної спрямованості як засіб підвищення мотивації учнів до навчання»

ШПМ

15.11.2019

Євлахова О.М.

Наукова інтерактивна лекція «Чорнобиль – уроки минулого або наука для розв’язання проблем майбутнього (альтернативна енергетика)»

ШПМ

05.12.2019

Євлахова О.М.

Мінакова К.О., доцент, к.ф.-м.н., НТУ «ХПІ»

Наукова інтерактивна лекція «Чорнобиль – уроки минулого або наука для розв’язання проблем майбутнього (принцип дії ядерних реакторів)»

ШПМ

18.12.2019

Євлахова О.М.

Мінакова К.О., доцент, к.ф.-м.н., НТУ «ХПІ»

Наукова екскурсія до  лабораторії FABLAB та лекція за темою ««Використання робототехніки в освітньому процесі з фізики»

ШПМ

17.01.2020

Євлахова О.М.,

Старченко Л.М., ХНЕУ ім. С.Кузнеця

 

Після початку карантинних заходів не проведені такі заплановані заходи:

Захід

Напрям роботи

Дата

Відповідальний

Круглий стіл «Використання ІКТ для формування ключових компетентностей учнів при вивченні фізики»

ШПЗ

Березень 2020

Євлахова О.М.

Сарій Т.А., ХЛ № 89

Практичний семінар «Формування ключових компетентностей учнів на уроках фізики з використанням сучасних інноваційних технологій»

ШПЗ

Березень 2020

Євлахова О.М.

Несен Л.В., ХЗОШ №135

Круглий стіл «Особливості викладання фізики в 11 класі за новими програмами»

ШПЗ

Квітень

2020

Євлахова О.М.

Малюк О.О., ХЗОШ №147

 

Вищезазначені заходи будуть проведені у 2020/2021 навчальному році з відповідною корекцією на актуальність.

Проведені заходи показують, що протягом останніх кількох років значно активізувалися співпраця із закладами вищої освіти, що дозволило  заходи ШПМ проводити на новому, більш високому  рівні. Тісна співпраця вчителів фізики та науковців проводиться на базі ХНУ ім. В.Н.Каразіна  (фізичний, фізико-технічний та фізико-енергетичний факультети), НТУ «Харківський політехнічний університет», Харківського національного університету радіоелектроніки, Харківського національного економічного університету ім.. С.Кузнеця.

Таким чином, за напрямом ШМУ було проведено 2 заходи, за напрямом ШПЗ – 1 захід, за напрямом ШПМ – 9 заходів:

Результати анкетування показали, що вчителі зацікавлені у поширенні співпраці із закладами вищої освіти.

Всі методичні заходи  були підготовлені та проведенні на високому методичному рівні та мали практичну цінність для вчителів району. Матеріали семінарів оформлені у брошури, які зберігаються у методичному центрі Управління освіти та доступні для індивідуального опрацювання вчителями району. Після проведення циклу лекцій про Чорнобиль вчителі отримали в електронному вигляді розроблену викладачами НТУ №ХПІ» методичку та презентації.

Тематика проведених заходів  відповідала методичній темі РМО вчителів фізики. При проведенні заходів на базі закладів освіти  району були враховані пріоритетні напрямки роботи даного вчителя (досягнення в роботі з обдарованими учнями,  інноваційна діяльність в організації навчально-виховного процесу тощо) та запити педагогів району (на  підставі проведеного анкетування). Про актуальність тематики проведених методичних заходів  свідчать такі факти:

·        учні району показують стабільно високі результати в ЗНО з фізики;

·        протягом кількох років помітно зріс рівень районних етапів турнірів юних фізиків та юних винахідників і раціоналізаторів;

·        розширилося коло вчителів, які  активно залучають обдарованих учнів до участі у предметних турнірах та показують високу результативність в турнірному русі;

·        зросли досягнення району в міських та Всеукраїнських етапах турнірів юних фізиків та юних винахідників і раціоналізаторів (за останні  кілька років  учні ЗЗСО  №№ 45, 47, 89, 116, 150 постійно посідали призові місця на міському та Всеукраїнському етапах);

·        результативність учнів району в міських, обласних, Всеукраїнських етапах учнівських олімпіад  з фізики та  астрономії стабільно висока;

·        активно впроваджується в практику роботи проектна діяльність;

·        активно почали  впроваджуватися в практику роботи елементи дистанційного навчання.

Протягом 2019/2020 навчального року було  проведено 5 загальних  засідань РМО вчителів фізики за такою тематикою:

Засідання

Місце проведення

Відповідальний

Тема засідання

Дата проведення

Засідання

№ 1

ХЗОШ

№ 148

Євлахова О.М.

Задачі освіти в умовах розвитку Нової української школи»

26.08.2019

Засідання

№ 2

ХГ № 47

Євлахова О.М.

Умови та регламент проведення районних етапів міського турніру юних раціоналізаторів і винахідників серед учнів 9-11 класів та міського турніру юних фізиків серед учнів 9-11 класів

24.09.2019

Засідання

 № 3

ХЗОШ

№ 148

Євлахова О.М.

Підготовка до районних етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з фізики та астрономії.

Підсумки районних етапів  міського турніру юних раціоналізаторів і винахідників серед учнів 9-11 класів та міського турніру юних фізиків серед учнів 9-11 класів. Підготовка команд до міських етапів турнірів

24.10.2019

Засідання

№ 4

ХЗОШ

 № 148

Євлахова О.М.

Підсумки районних етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з фізики та астрономії. Підготовка збірних команд району до участі в обласних етапах  Всеукраїнських учнівських олімпіад з фізики та астрономії

16.12.2019

Засідання

№ 5

ХГ № 6 «МГ»

Євлахова О.М.

Аналіз завдань ЗНО-2020 з фізики.  Організація підготовки учнів до ЗНО з фізики 2020 року

30.01.2020

 

Засідання № 6 в умовах карантину не проводилося. Основна увага на загальних засіданнях РМО приділялася вивченню нормативних документів, що регламентують освітній процес у загальноосвітніх навчальних закладах, вивченню методичних рекомендацій щодо викладання фізики, техніці безпеки в кабінеті фізики, методиці викладання фізики за новими програмами в 11 класі з 2019/2020 навчального року відповідно до нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти,  удосконаленню оцінної діяльності вчителя, аналізу результатів участі учнів у ЗНО з фізики та розв’язанню завдань ЗНО, організації та проведенню районних етапів учнівських предметних турнірів, районних етапів учнівських предметних олімпіад, підведенню підсумків роботи РМО.

 

Теми засідань були актуальні. Але ряд вчителів фізики практично не відвідували загальні засідання: ХЗОШ № 29, 105 (сумісник), 132 (сумісники), ХВШ № 37 (специфіка роботи  закладу), ХПНВК «АШБ», ХПНКВ «МИР», ХПНВК «АНГСТРЕМ».

Розвитку творчих здібностей учнів, формуванню їх наукового світогляду та практичних навичок сприяла їх участь у предметних олімпіадах та турнірах, в інтелектуальних конкурсах.

У районному етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики 2019/2020 навчального року  взяли участь 282 учня із ЗЗСО району:

Клас

Учнів

Переможців

І місць

ІІ місць

ІІІ місць

7 клас

73

37

6

14

17

8 клас

53

26

1

8

17

9 клас

65

32

3

12

17

10 клас

48

24

3

10

11

11 клас

43

21

4

6

11

Усього

282

140

17

50

73

 

Діаграма показує, що найбільш активну участь  в олімпіаді проявили учні 7-х та 9-х класів (така закономірність зберігається щорічно):

                         

За підсумками олімпіади призерами стали 140 учнів. Розподіл призових місць становить 17:50:73, що відповідає вимогам нормативних документів щодо проведення учнівських предметних олімпіад:

 Найбільшу кількість  призерів  підготували  вчителі таких закладів освіти району:

ЗЗСО

Кількість призерів

ХНВК № 45 «АГ»

60

ХГ № 169

14

ХЛ № 89

15

ХЗОШ № 150

10

 

Найбільшу кількість призерів підготували  вчителі:

·        Іврій І.Л. (ХНВК № 45 «АГ»);

·        Сарій Т.А.(ХЛ № 89);

·        Бондаренко М.В. (КЗ  «ХГ № 169»);

·        Шутова С.І. (ХЗОШ № 150);

·        Іваніка В.І. (ХЛ № 149)

·        Соболєва І.М., ХГ № 47.

Не підготували призерів ІІ (районного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики ЗЗСО №№ 22, 29, 50, 105, 132, 147.   Не брали участь в олімпіаді учні ХПНВК «РАНОК», ХПНВК «АШБ», ХСШ № 29 та ХЗОШ № 105.

Кількість призерів у розрізі ЗЗСО відображена у таблиці:

ЗЗСО

І місць

ІІ місць

ІІІ місць

Усього

1

ХГ № 6 «МГ»

 

1

2

3

2

ХЗОШ № 22

 

 

 

 

3

ХСШ № 29

 

 

 

 

4

ХНВК № 45 «АГ»

12

31

16

59

5

ХГ № 47

 

2

5

7

6

ХСШ № 50

 

 

 

 

7

ХЗОШ № 51

 

 

1

1

8

ХЛ № 89

3

2

10

15

9

ХСШ № 99

 

1

1

2

10

ХЗОШ № 105

 

 

 

 

11

КЗ «ХНВК № 106»

 

 

1

1

12

ХСШ № 109

 

2

1

3

13

ХГ № 116

 

 

2

2

14

ХЗОШ № 117

 

 

2

2

15

ХЗОШ № 125

 

 

1

1

16

ХЗОШ № 129

 

 

1

1

17

ХЗОШ № 131

 

 

4

4

18

ХСШ № 132

 

 

 

 

19

КЗ «ХЗОШ № 135»

 

 

1

1

20

ХЗОШ № 146

 

1

1

2

21

ХЗОШ № 147

 

 

 

 

22

ХЗОШ № 148

2

3

1

6

23

ХЛ № 149

 

1

3

4

24

ХЗОШ № 150

 

2

8

10

25

ХЗОШ № 154

 

 

1

1

26

ХЗОШ № 159

 

 

1

1

27

КЗ «ХГ № 169»

 

4

10

14

28

ХПНВК «АШБ»

 

 

 

 

29

ХПНВК «РАНОК»

 

 

 

 

30

ХПНК «РАНОК»

 

 

 

 

 

Усього

17

50

73

140

 

Учнівські роботи на районному етапі олімпіади з фізики перевіряли вчителі фізики району та викладачі фізичного та фізико-технічного  факультетів ХНУ ім.. В.Н.Каразіна, а в апеляційну комісію входили викладачі ХНУ ім. В.Н.Каразіна.

Аналіз результатів районної олімпіади з фізики показав, що

·        рівень підготовки учнів, які посіли призові місця, високий;

·        найбільшу кількість призерів з року в рік готують вчителі Іврій І.Л., Сарій Т.А., Шутова С.І.,  Соболєва І.М., Бондаренко М.В., Іваніка В.І., які проводять системну роботу з обдарованими учнями;

·        не мали жодного призера на районному етапі олімпіади з фізики  ЗЗСО №№ 22, 29, 50, 105, 132, 147, «АШБ», «РАНОК», «МИР» (у 2019/2020 навчальному році - ЗЗСО  №№ 22, 29, 50, 105, 106, 109, 129, 132, 154, «МИР», у 2016/2017 навчальному році призери були відсутні у ЗЗСО №№ 22, 29, 50, 51, 105, 106, 117, 125, 132, 146, 154). Результати  свідчать про відсутність системної роботи  вчителів з підготовки учнів до олімпіад.

У районному етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з астрономії взяли участь 74 учня ЗЗСО району (у 2018/2019 навчальному році – 57 учнів, у 2016/2017 навчальному році - 65 учнів, у 2015/2016 навчальному році – 56 учнів):

·                   10 клас – 27 учнів;

·                   11 клас – 47 учнів.

Специфікою олімпіади з астрономії є те, що завдання пропонуються двом паралелям – 10 та 11 класам. Але добре підготовлені учні 8-9 класів, які зацікавлені у вивченні астрономії, мали можливість виступити за 10 клас. На районному етапі олімпіади з астрономії було визначено 38 переможців (у 20129 призерів  - 29, у 2016/2017 навчальному році  - 33 призера):

Клас

Учнів

Переможців

І місць

ІІ місць

ІІІ місць

10 клас

27

15

2

5

8

11 клас

47

23

3

6

14

Усього

74

38

5

11

22

 

Розподіл призових місць: 5:11:22, що відповідає нормативним вимогам щодо проведення олімпіад:

   Кількість призерів в розрізі закладів освіти різного типу наведена у таблиці:    

Клас

Школи нового типу (Ліцеї, гімназії, НВК, спеціалізовані)

Загальноосвітні школи

Усього

10

10

5

15

11

14

9

23

Усього

24

14

38

 

 

Призерів  підготували  14 ЗЗСО №№ 6, 45, 47, 51, 89, 109,  117, 129, 131, 146, 148, 149, 150, 169. Кількість призерів, підготовлена школами, відображена на діаграмі:

Підготували призерів  вчителі:

·        Кухтін О.І. (ХНВК № 45 «АГ»);

·        Шутова С.І. (ХЗОШ № 150);

·        Бондаренко М.В. (КЗ «ХГ № 169);

·        Камін О.О, (ХЛ № 89);

·        Соболева І.М. (ХГ № 47);

·        Погоріла І.О. (ХГ № 6 «МГ»);

·        Савич Т.В.  (ХЗОШ № 129);

·        Кузнецова О.О. (ХЗОШ № 131);

·        Іваніка В.І. (ХЛ № 149);

·        Петрова С.М. (ХЗОШ № 148);

·        Андрущенко О.В. (ХЗОШ № 51);

·        Івашко Л.О, (ХСШ № 109);

·        Волкодав С.А.  (ХЗОШ № 117);

·        Кобелєва В.П. (ХЗОШ № 146).

 

На районному етапі олімпіади з астрономії роботи перевіряли вчителі фізики району, а до складу апеляційної комісії входили науковці із ХНУ ім. В.Н.Каразіна.

Не брали участь в олімпіаді: ЗЗСО №№ 22, 29, 50,  105, 106, 132, «АШБ», «РАНОК», «МИР». Не підготували  призерів ЗЗСО №№: 99, 116, 125, 135, 147, 154, 159. У 2018/2019 навчальному році не мали призерів або не брали участь в олімпіаді ЗЗСО №№: 6, 22, 29, 50, 89, 99, 105, 106, 109, 116, 125, 129, 132, 135, 146, 147, 159, «АШБ», «МИР».

Кількість призерів у розрізі навчальних закладів відображена у таблиці:

ЗЗСО

І місць

ІІ місць

ІІІ місць

Усього

1

КЗ «ХГ № 6 «МГ»»

0

0

2

2

2

ХЗОШ № 22

0

0

0

0

3

ХСШ № 29

0

0

0

0

4

ХНВК № 45 «АГ»

3

2

3

8

5

ХГ № 47

0

1

4

5

6

ХСШ № 50

0

0

0

0

7

ХЗОШ № 51

0

0

1

1

8

ХЛ № 89

0

2

1

3

9

ХСШ № 99

0

0

0

0

10

ХЗОШ № 105

0

0

0

0

11

КЗ «ХНВК № 106»

0

0

0

0

12

ХСШ № 109

0

0

1

1

13

ХГ № 116

0

0

0

0

14

ХЗОШ № 117

0

1

0

1

15

ХЗОШ № 125

0

0

0

0

16

ХЗОШ № 129

0

0

2

2

17

ХЗОШ № 131

0

1

1

2

18

ХСШ № 132

0

0

0

0

19

КЗ «ХЗОШ № 135»

0

0

0

0

20

ХЗОШ № 146

0

0

1

1

21

ХЗОШ № 147

0

0

0

0

22

ХЗОШ № 148

0

0

3

3

23

ХЛ № 149

0

2

0

2

24

ХЗОШ № 150

2

1

1

4

25

ХЗОШ № 154

0

0

0

0

26

ХЗОШ № 159

0

0

0

0

27

КЗ «ХГ № 169»

0

1

2

3

28

ХПНВК «АШБ»

0

0

0

0

29

ХПНВК «РАНОК»

0

0

0

0

30

ХПНВК «МИР»

0

0

0

0

 

Усього

5

11

22

38

 

Аналіз результатів районної олімпіади з астрономії показав, що:

·        рівень підготовки призерів  районної олімпіади з астрономії  досить високий;

·        найбільшу кількість призерів з року в рік готують вчителі Шутова С.І.,  Кухтін О.І,, Соболєва І.М., Бондаренко М.В., які проводять системну роботу з обдарованими учнями;

·        у ЗЗСО №№   22, 20, 50, 99, 015, 106, 116, 125, 132, 135, 147, 154, 159, «АШБ», «РАНОК, «МИР» не проводиться системна робота з мотивації учнів до вивчення астрономії та участі в учнівських олімпіадах з даного предмета.

 У міському етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики призерами став 41 учень:

Призерами ІІ (міського) етапу олімпіади стали учні ЗЗСО:

 

Призери ІІ (міського етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади  з фізики)

Класи/

місця

1 місць

2 місць

3 місць

Усього

8 клас

ХНВК № 45 «АГ» - 1

ХНВК № 45 «АГ» - 2

ХНВК № 45 «АГ» - 7

ХГ № 47 – 1

ХГ № 169 - 1

12

9 клас

ХНВК № 45 «АГ» - 6

ХЛ № 89 - 1

ХНВК № 45 «АГ» - 1

ХНВК № 45 «АГ» - 6

ХЗОШ № 150 - 1

15

10 клас

ХНВК № 45 «АГ» - 1

ХГ № 169 – 3

ХЛ № 89 - 1

ХНВК № 45 «АГ» - 1

ХГ № 169 - 1

7

11 клас

-

ХНВК № 45 «АГ» - 2

ХЛ № 89 - 1

ХЛ № 89 – 3

ХНВК № 45 «АГ» - 1

7

Усього

9

10

22

41

 

Підготували  призерів  міського етапу олімпіади з фізики 5 закладів  освіти району ХНВК № 45 «АГ», ХГ № 47, ХЛ № 89, ХЗОШ № 150, ХГ № 169:

Заклад освіти

Кількість призерів міського етапу

ХНВК № 45 «АГ»

28

ХЛ № 89

6

ХГ № 169

5

ХГ № 47

1

ХЗОШ № 150

1

Усього призерів

41

Призерів міського  етапу олімпіади з фізики підготували вчителі:

·        Іврій І.Л., ХНВК № 45 «АГ»;

·        Бондаренко М.В., ХГ № 169;

·        Сарій Т.А., ХЛ № 89;

·        Соболєва І.М., ХГ № 47;

·        Шутова С.І., ХЗОШ № 150.

Щорічно вчитель фізики ХНВК № 45 «АГ» Іврій І.Л. готує найбільшу  кількість призерів району:

У ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з  фізики призерами став  21 учень (у 2018/2019 навчальному році – 13 учнів) із 4-х закладів освіти району:

Заклад освіти

Кількість призерів міського етапу

ХНВК № 45 «АГ»

16

ХЛ № 89

3

ХГ № 169

1

ХЗОШ № 150

1

Усього

21

 

Розподіл призових місць відображений на діаграмі:

Призерів обласного  етапу олімпіади з фізики підготували вчителі:

·        Іврій І.Л., ХНВК № 45 «АГ»;

·        Сарій Т.А., ХЛ № 89

·        Шутова С.І., ХЗОШ № 150

·        Бондаренко М.В., ХГ № 169.

На обласному етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з астрономії 1 призове місце посіла учениця ХЗОШ № 150 (до складу команди входили 2 учня ХЗОШ № 150 та 2 учня ХНВК № 45 «АГ»). Призера обласного  етапу олімпіади з астрономії підготувала учитель фізики ХЗОШ № 150 Шутова С.І. Потребує аналізу те, що три члена команди з астрономії були не результативні.

Всеукраїнський  етап учнівських олімпіад  з фізики  та астрономії у 2019/2020 навчальному році  не проводився у зв’язку з карантином.

Аналіз результативності учнів Шевченківського району  в олімпіадах з фізики та астрономії показав, що протягом чотирьох останніх  навчальних років  район не мав призерів міжнародних олімпіад з фізики та  астрономії (на відміну від інших предметів).  Такі  результати участі учнів в різних  етапах  олімпіад також потребують  аналізу на засіданні РМО.

Активно та результативно учні шкіл району беруть участь у предметних турнірах. Кількість учасників турнірів зростає з року в рік. Залучення науковців до підготовки команд та в якості членів журі сприяє постійному зростанню рівня підготовки команд до районних турнірів та високим результатам на міських та Всеукраїнських турнірах.

У районному етапі турніру юних винахідників і раціоналізаторів  09.10.2019 на базі ХНУ ім. В.Н.Каразіна взяли участь 10 ЗЗСО №№ 29, 45, 47, 89, 99, 106, 116, 135, 150, 159.  Результати районного турніру:

          І місце – ХЗОШ № 150;

          ІІ місце – ХНВК № 45 «АГ», ХГ № 47, ХЛ № 89;

          ІІІ місце – ХГ № 116, ХЗОШ № 159.

На базі  ХНУ ім. В.Н.Каразіна 16.10.2019  відбувся  і районний турнір юних фізиків. В турнірі взяли участь команди  ЗЗСО №№  45 (2  команди),  47, 50, 51, 89, 99, 131, 147, 159, 169, збірні  команди ЗЗСО №№ 6 та 150,  №№ 148 та 154, №№ 117 та 146, 129 та 135.  Результати районного турніру:

          І місце  команда № 1 ХНВК № 45 «АГ», збірна команда ХГ № 6 «МГ» та ХЗОШ № 150;

         ІІ місце – команда № 2 ХНВК № 45 «АГ», команда ХЛ № 89;

         ІІІ місце – команда ХГ № 47, команда ХЗОШ № 51; команда ХЗОШ № 131, команда ХЗОШ № 147.

В таблиці подана зведена інформація про районні турніри:

 

ЗНЗ №

Турнір юних винахідників та раціоналізаторів

Турнір юних фізиків

Кількість зіграних турнірів

6

 

призер (збірна)

1

22

 

 

0

29

+

 

1

45

призер

призер (2 команди)

2

47

призер 

призер

2

50

 

+

1

51

 

призер

1

89

призер

призер

2

99

+

+

2

105

 

 

0

106

+

 

1

109

 

 

0

116

призер

 

1

117

 

+

1

125

 

 

0

129

 

+

1

131

 

призер

1

132

 

 

0

135

+

+

2

146

 

+

1

147

 

призер

1

148

 

+

1

149

 

 

0

150

призер

призер (збірна)

2

154

 

+

1

159

призер

+

2

169

 

+

1

«АШБ»

 

 

0

«МИР»

 

 

0

«РАНОК»

 

 

0

 

Зведені результати участі ЗЗСО у районних етапах турніру юних винахідників та раціоналізаторів і турніру юних фізиків 2019/2020 навчального року показують, що:

·        в якості членів журі на турніри запрошуються викладачі фізичного, фізико-технічного, фізико-енергетичного, радіофізичного факультетів ХНУ ім. В.Н.Каразіна, що дозволяє забезпечити об’єктивність оцінювання та його якість;

·        турніри кілька років поспіль проводяться на базі ХНУ ім. В.Н.Каразіна, що  сприяє професійній орієнтації учнів;

·        брали участь в обох турнірах учні ЗЗСО №№  45, 47, 89, 99, 135, 150, 159;

·        призерами у двох районних турнірах стали учні ЗЗСО №№ 45, 47, 89, 150;

·        у 2019/2020 навчальному році не брали участь в обох турнірах учні ЗЗСО  №№ 22, 105, 109, 125, 132, 149, «АШБ», «МИР»,  «РАНОК».

·        учні ЗЗСО №№ 22,  105, 109, 125,  132,  «АШБ», «МИР», «РАНОК» протягом багатьох років не беруть участь у турнірному русі, що можна пояснити пасивністю вчителів в мотивації учнів до участі в інтелектуальних конкурсах.

У міському турнірі юних фізиків, який відбувся 26.10.2019 на базі ФМЛ № 27, посіли місця:

          ІІІ місце -  збірна   команда району  ХГ № 6 "МГ" - ХЗОШ № 51 - ХЗОШ № 150;

          ІІІ місце - команда ХНВК № 45 "АГ";

          ІІІ місце - команда ХЛ № 89.

Команди-переможці міського турніру юних фізиків підготували вчителі  фізики:  

·        Погоріла І.О., ХГ № 6 "МГ";

·        Іврій І.Л., ХНВК № 45 "АГ";

·        Петько Т.П., ХЗОШ № 51;

·        Камін О.О., ХЛ № 89;

·        Шутова С.І., ХЗОШ № 150.

У міському турнірі юних винахідників і раціоналізаторів, який відбувся 19.10.2019 на базі ХНУМГ ім. О.М.Бекетова,  команди району посіли місця:

          І місце: команда ХГ № 47, збірна команда ХНВК № 45 «АГ» - ХЗОШ № 150;

          ІІІ місце – команда ХЛ № 89. 

Команди-переможці міського турніру юних винахідників та раціоналізаторів підготували  вчителі  фізики:  

·        Кухтін О.І., ХНВК № 45 "АГ";

·        Соболєва І.М., ХГ № 47;

·        Камін О.О., ХЛ № 89;

·        Сарій Т.А. ,ХЛ № 89;

·        Шутова С.І., ХЗОШ № 150.

Результати участі команд району у Всеукраїнському турнірі юних винахідників і раціоналізаторів  також високі:

        І місце –команда ХГ № 47;

        ІІ місце збірна команда ХНВК № 45 «АГ» - ХЗОШ № 150;

        ІІІ місце -  команди ХЛ № 89 та ХГ № 116.

За результатами Всеукраїнському етапах турніру юних фізиків команди посіли місця:

             ІІІ місце – команда ХНВК № 45 «АГ»

             ІІІ місце – команда ХЛ № 89.

На Всеукраїнському турнірі юних фізиків та Всеукраїнському турнірі юних винахідників і раціоналізаторів багато членів команд отримали дипломи різного ступеня в особистій першості.

  У Всеукраїнських турнірах юних фізиків та юних винахідників і раціоналізаторів  високий рівень підготовки команд разом із науковцями з року в рік забезпечують учителя фізики:

·       Кухтін О.І., учитель ХНВК № 45 «АГ»;

·       Іврій І.Л., ХНВК № 45 «АГ»

·       Соболева І.М., учитель ХГ № 47;

·       Сарій Т.А., ХЛ № 89;

·       Камін О.О., учитель ХЛ № 89;

·       Роменська К.В,. ХГ № 116;

·        Шутова С.І.,  учитель ХЗОШ № 150.

 

Учні району протягом багатьох років активно беруть участь у Всеукраїнському інтерактивному фізичному конкурсі «Левеня», метою якого є формування зацікавленості учнів до вивчення фізики, формування їх наукового  світосприйняття.  

Координатором проведення  Всеукраїнського фізичного конкурсу „ЛЕВЕНЯ ” з 2006 року  у    Шевченківському   районі  є  Бондаренко М.В., учитель  фізики ХГ № 169.     

Щорічно район дає найбільшу в м. Харкові кількість учасників конкурсу «Левеня» та має  високі позиції в Україні із залучення учнів до розв’язання фізичних задач.

Але у 2018/2019 навчальному році конкурс не проводився у зв’язку з карантином.

Вчителі фізики взяли  участь  в районному фестивалі «Калейдоскоп педагогічних знахідок». В номінації «фізика, астрономія» переможцями стали:

ПІБ

ЗЗСО

Місце

1

Гусаков С.В.

ХСШ № 29

3

2

Цигулєва О.В.

ХГ № 47

3

3

Несен Л.В.

ХЗОШ № 135

3

4

Кобелєва В.П.

ХЗОШ № 146

2

5

Бондаренко М.В.

Євлахова О.М.

ХГ № 169

МЦ  УОА

1

 

Аналіз  ситуації показав, що ряд вчителів (в тому числі вищої кваліфікаційної категорії та з педагогічними званнями) багато років не беруть участь в районному фестивалі «Калейдоскоп педагогічних знахідок»: ЗЗСО №№ 22, 50, 51, 99, 105, 106, 116, 125, 129, 147, «АШБ», «МИР», «РАНОК».

В обласному фестивалі у 2019/2020 навчальному році вчителі фізики участі не брали. 

Вчителі району  працювали над підвищенням свого професійного рівня, займалися самоосвітою, відвідували курси підвищення кваліфікації в КВНЗ «ХАНО»  та ХНУ ім.. В.Н.Каразіна.  У 2019/2020 навчальному році були атестовані вчителя:

 

 

 

 

ЗЗСО

ПІБ учителя

Результат атестації

ХГ № 47

Цигулєва Олена Володимирівна

відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст  вищої категорії»;

присвоєння педагогічного звання «старший учитель»

ХЗОШ № 146

Кобелева Валентина петрівна

відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст  вищої категорії»;

присвоєння педагогічного звання «старший учитель»

ХПНВК «АНГСТРЕМ»

Дудінова Олена Володимирівна

відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст  вищої категорії»

 

 В межах атестації  вищезазначені вчителі провели районні семінари та відкриті уроки для колег.

Одним із елементів роботи РМО є мотивація вчителів до активізації видавничої діяльності, яка сприяє творчому розвитку педагога і дає можливість поділитися напрацюваннями зі своїми колегами. Тільки 2 вчителя фізики здійснювали публікації з фізики  та астрономії  в різних видавництвах України протягом 2019/2020 навчального року (взагалі ці вчителі мають понад 100 публікацій в українських та зарубіжних видавництвах):  

·        Бондаренко М.В., ХГ № 169;

·        Євлахова О.М.,  ЦОТ УАО ДР ХМР.

За минулий навчальний рік були видані такі навчальні та методичні посібники:

Автори

Назва роботи

Вихідні дані

Євлахова О.М.

Бондаренко М.В.

Фізика.11 клас.  (серія «Мій конспект»).

І семестр

Харків: видавнича група «Основа», 2019.-144 с.

 

Євлахова О.М.

Бондаренко М.В.

Фізика.11 клас.  (серія «Мій конспект»).

ІІ семестр

Харків: видавнича група «Основа», 2019.-144 с.

 

Євлахова О.М.

Бондаренко М.В.

Фізика. 9 клас. Експериментальний зошит з друкованою основою.

Частина 1 (науково-педагогічний проект «Інтелект України»)

Харків: Інтелект України, 2019. – с.88.

Євлахова О.М.

Бондаренко М.В.

Фізика. 9 клас. Експериментальний зошит з друкованою основою.

Частина 2 (науково-педагогічний проект «Інтелект України»)

Харків: Інтелект України, 2019. – с.88.

Євлахова О.М.

Бондаренко М.В.

Фізика. 9 клас. Експериментальний зошит з друкованою основою.

Частина 3 (науково-педагогічний проект «Інтелект України»)

Харків: Інтелект України, 2019. – с.88.

Євлахова О.М.

Бондаренко М.В.

Фізика. 9 клас. Експериментальний зошит з друкованою основою.

Частина 4 (науково-педагогічний проект «Інтелект України»)

Харків: Інтелект України, 2019. – с.88.

Євлахова О.М.

Бондаренко М.В.

Фізика. 9 клас. Експериментальний зошит з друкованою основою.

Частина 5 (науково-педагогічний проект «Інтелект України»)

Харків: Інтелект України, 2019. – с.88.

Євлахова О.М.

Бондаренко М.В.

Фізика. 9 клас. Експериментальний зошит з друкованою основою.

Частина 6 (науково-педагогічний проект «Інтелект України»)

Харків: Інтелект України, 2019. – с.88.

Євлахова О.М.

Бондаренко М.В.

Фізика. 9 клас. Експериментальний зошит з друкованою основою.

Частина 7 (науково-педагогічний проект «Інтелект України»)

Харків: Інтелект України, 2019. – с.88.

Євлахова О.М.

Бондаренко М.В.

Фізика. 9 клас. Експериментальний зошит з друкованою основою.

Частина 8 (науково-педагогічний проект «Інтелект України»)

Харків: Інтелект України, 2019. – с.88.

Євлахова О.М.

Бондаренко М.В.

Фізика. 9 клас. Експериментальний зошит з друкованою основою.

Частина 9 (науково-педагогічний проект «Інтелект України»)

Харків: Інтелект України, 2019. – с.88.

Євлахова О.М.

Бондаренко М.В.

Фізика. 9 клас. Експериментальний зошит для лабораторних робіт з друкованою основою. (науково-педагогічний проект «Інтелект України»)

Харків: Інтелект України, 2019. – с.88.

 

 

Забезпечувало високу якість знань учнів  та їх професійну орієнтацію навчання учнів в профільних класах.  Поглиблено  фізику в 10-11-х класах у 2019/2020 навчальному році викладали вчителі Іврій І.Л. (учитель фізики ХНВК № 45 «АГ»)  та Сарій Т.А.  (учитель фізики ХЛ № 89).

На жаль, тільки два вчителя забезпечують потреби учнів в якісній фізичній освіті, хоча дітей, які цікавляться фізикою, у районі багато.

З огляду на значущість вивчення фізики для формування наукового світогляду учнів профільних класів з поглибленим вивченням фізики недостатньо. Учні профільних класів  результативно виступали на предметних олімпіадах та турнірах, у конкурсі-захисті МАН.

Висока якість знань учнів з фізики окремих ЗЗСО  підтверджується результатами ЗНО. Щорічно проводиться рейтингування  навчальних закладів району за результатами ЗНО  з фізики.

ЗНО-2020 з фізики  здавало   96 випускників  із  27 ЗЗСО Шевченківського району:

ЗНО

ЗНО-2018

ЗНО-2019

ЗНО-2020

Кількість

випускників

98

95

96

 

Якість знань по району становить:

ЗНО

ЗНО-2018

ЗНО-2019

ЗНО-2020

Якість знань

44,9%

47,37%

50%

 

Не подолали поріг «склав/не склав»   %  або   учнів:

ЗНО

ЗНО-2018

ЗНО-2019

ЗНО-2020

Відсоток учнів, що не подолали поріг

4,08 % або 4 учня ЗЗСО №№ 117, 129, 135, 147

2,11% або 2 учня  із ХСШ № 29 та ХЗОШ № 117

3,12% або 3 учня ЗЗСО №№ 29, 125, 131

 

Із них не подолали поріг 3 учня ЗЗСО №№ 29, 125, 131:

ЗЗСО

ЗНО-2016

ЗНО-2017

ЗНО-2018

ЗНО-2019

ЗНО-2020

За кілька років

ХСШ № 29

 

 

 

1

1

2

ХЗОШ № 51

2

2

 

 

 

4

ХЗОШ № 117

 

 

1

1

 

2

ХЗОШ № 125

 

 

 

 

1

1

ХЗОШ № 129

 

1

1

 

 

2

ХЗОШ № 131

 

1

 

 

1

2

ХЗОШ № 135

1

 

1

 

 

2

ХЗОШ № 146

 

3

 

 

 

3

ХЗОШ № 147

 

 

1

 

 

1

ХЗОШ № 148

1

 

 

 

 

1

ХЗОШ № 154

1

 

 

 

 

1

Усього

5

7

4

2

3

21

 

Динаміка зміни кількості учнів, що не подолали поріг, відображена на діаграмі:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За п’ять   років найбільша кількість учнів, що не подолали поріг, у ХЗОШ № 51 та ХЗОШ № 146 - 4 та 3 учня відповідно.

Показником якості знань є відсоток учнів, які отримали  бали в діапазоні від 160 до 200. Відносно середнього показника по району рейтингування ЗЗСО за показником «отримали 160 балів та вище»  з фізики дає такі результати:

ЗЗСО

[160;200]

Якість

знань

Рейтингова позиція в районі

«АШБ»

100,00

1

ХЗОШ № 51

100,00

2

ХСШ № 99

100,00

3

ХСШ № 109

100,00

4

ХЗОШ № 150

85,71

5

ХЛ № 89

83,34

6

ХНВК № 45 «АГ»

75,00

7

ХЛ № 149

66,67

8

ХГ № 6 «МГ»

50,00

9

ХЗОШ № 105

50,00

9

ХЗОШ № 131

50,00

9

ХСШ № 132

50,00

9

ХЗОШ № 135

50,00

9

ХГ № 169

50,00

9

По району

50,00

 

«АНГСТРЕМ»

42,86

10

ХГ № 47

33,33

11

ХЗОШ № 159

33,33

11

ХЗОШ № 154

20,00

12

ХЗОШ № 22

0,00

13

ХСШ № 29

0,00

13

ХСШ № 50

0,00

13

ХЗОШ № 117

0,00

13

ХЗОШ № 125

0,00

13

ХЗОШ № 129

0,00

13

ХЗОШ № 146

0,00

13

ХЗОШ № 147

0,00

13

ХВШ № 37

0,00

13

 

Найвищу якість знань показали  учні ЗЗСО №№ 51, 99, 109, «АШБ» (100% при малій кількості учнів, що здавали ЗНО). Найнижчу якість знань показали учні ХЗОШ № 154. Низька якість знань відображена у таблиці:

            ЗНО

ЗНО-2018

ЗНО-2019

ЗНО-2020

Якість знань 20% та нижче

ХЗОШ № 131

-

ХЗОШ № 154

Якість знань 0%

ЗЗСО №№ 6, 22, 99, 105, 106, 109, 117, 129, 132, 135, 146, 147, 148, 159, ХВШ № 37

ЗЗСО №№ 29, 50, 99, 106, 117, 125, 129, 148

ЗЗСО №№ 22, 29, 50, 117, 125, 129, 146, 147, 37

Якість знань за кілька років:

ЗНО

ЗНО-2018

ЗНО-2019

ЗНО-2020

Якість знань вища за середній показник по району

9 ЗЗСО №№ 45, 47, 89, 116, 149, 150, 169, «АШБ», «АНГСТРЕМ»

12 ЗЗСО №№ 45, 47, 51, 89, 116, 132, 147, 150, 154, 159, 169, «АШБ»

14 ЗЗСО №№  6, 45, 51, 89, 99, 105, 109, 131, 132, 135, 149, 150, 169, «АШБ»

Якість знань нижча за середній показник по району

ЗЗСО №№ 131 та 51

ЗЗСО №№  109, 131, 146, 149, «АНГСТРЕМ» 

ЗЗСО №№ 47, 154, 159, «АНГСТРЕМ»

 

Середній бал з фізики по району складає 157,10. Рейтингування  ЗЗСО за середнім балом дає такі результати:

ЗЗСО

Середній бал

 

Рейтингова

 позиція в районі

ХЗОШ № 51

190,00

1

ХНВК № 45 «АГ»

180,00

2

ХЗОШ № 150

178,57

3

«АШБ»

176,67

4

ХЛ № 89

173,34

5

ХСШ № 99

170,00

6

ХСШ № 109

170,00

7

ХГ № 47

163,33

8

«АНГСТРЕМ»

161,43

9

ХГ № 6 «МГ»

160,00

10

ХСШ № 132

160,00

11

ХЗОШ № 135

160,00

12

По району

157,10

 

ХЗОШ № 131

155,71

13

ХЗОШ № 105

150,00

14

ХЗОШ № 146

150,00

15

ХЛ № 149

150,00

16

ХГ № 169

150,00

17

ХВШ № 37

150,00

18

ХЗОШ № 154

142,00

19

ХЗОШ № 22

130,00

20

ХЗОШ № 125

130,00

21

ХЗОШ № 129

130,00

22

ХЗОШ № 159

130,00

23

ХСШ № 50

120,00

24

ХЗОШ № 147

120,00

25

ХСШ № 29

116,67

26

ХЗОШ № 117

110,00

27

 

Найвищий середній бал отримали учні ХЗОШ № 51, а найнижчий  - учні ХЗОШ №117. Учень ХЗОШ № 51 Повітчан Олександр єдиний з району  отримав 200 балів на ЗНО з фізики:

 

Середній бал району з фізики за три останні роки відображений у таблиці:

ЗНО

ЗНО-2018

ЗНО-2019

ЗНО-2020

Середній бал вищий за середній показник по району

9 ЗЗСО №№ 45, 47, 89, 116, 149, 150, 169, «АШБ», «АНГСТРЕМ»

10 ЗЗСО №№  45, 47, 51, 89, 116, 132, 150, 154, 189, «АШБ».

12 ЗЗСО №№ 6, 45, 47, 51, 89, 99, 109, 132, 135, 150, «АШБ», «АНГСТРЕМ»

Середній бал  нижчий за середній показник по району

ЗЗСО №№ 51, 131

15 ЗЗСО №№   29, 50, 99, 106, 109, 117, 125, 129, 131, 146, 147, 148, 149, 159, «АНГСТРЕМ»

15 ЗЗСО №№ 22, 29, 50, 105, 117, 125, 129, 131, 146, 147, 149, 154, 159, 169, 37

 

Більш докладні результати ЗНО-2019 з фізики  відображені у таблиці:

Назва ЗЗCО

Взяли участь

не  подолали поріг, %

[100;120)

%

[120;140)

%

[140;160)

%

[160;180)

%

[180;200]

%

Від 160 до 200 балів

%

не подолали поріг

Середній бал

1

ХГ № 6 «МГ»

4

0

0

0

50

50

0

50,00

0

160,00

2

ХЗОШ № 22

3

0

33,33

33,33

33,33

0

0

0,00

0

130,00

3

ХСШ № 29

4

25

50

25

0

0

0

0,00

1

116,67

4

ХНВК № 45 «АГ»

8

0

0

0

25

0

75

75,00

0

180,00

5

ХГ № 47

3

0

0

0

66,67

0

33,33

33,33

0

163,33

6

ХСШ № 50

2

0

50

50

0

0

0

0,00

0

120,00

7

ХЗОШ № 51

1

0

0

0

0

0

100

100,00

0

190,00

8

ХЛ № 89

12

0

0

8,33

8,33

41,67

41,67

83,34

0

173,34

9

ХСШ № 99

1

0

0

0

0

100

0

100,00

0

170,00

10

ХЗОШ № 105

2

0

0

50

0

50

0

50,00

0

150,00

11

ХСШ № 109

2

0

0

0

0

100

0

100,00

0

170,00

12

ХЗОШ № 117

1

0

100

0

0

0

0

0,00

0

110,00

13

ХЗОШ № 125

3

33,33

33,33

0

33,33

0

0

0,00

1

130,00

14

ХЗОШ № 129

2

0

0

100

0

0

0

0,00

0

130,00

15

ХЗОШ № 131

8

12,5

12,5

25

0

25

25

50,00

1

155,71

16

ХСШ № 132

2

0

0

0

50

50

0

50,00

0

160,00

17

ХЗОШ № 135

4

0

0

0

50

50

0

50,00

0

160,00

18

ХЗОШ № 146

1

0

0

0

100

0

0

0,00

0

150,00

19

ХЗОШ № 147

2

0

50

50

0

0

0

0,00

0

120,00

20

ХЛ № 149

3

0

33,33

0

0

66,67

0

66,67

0

150,00

21

ХЗОШ № 150

7

0

0

0

14,29

28,57

57,14

85,71

0

178,57

22

ХЗОШ № 154

5

0

20

20

40

20

0

20,00

0

142,00

23

ХЗОШ № 159

3

0

66,67

0

0

33,33

0

33,33

0

130,00

24

ХГ № 169

2

0

50

0

0

0

50

50,00

0

150,00

25

«АШБ»

3

0

0

0

0

66,67

33,33

100,00

0

176,67

26

«АНГСТРЕМ»

7

0

0

0

57,14

28,57

14,29

42,86

0

161,43

27

ХВШ № 37

1

0

0

0

100

0

0

0,00

0

150,00

 

По району

96

3,12

13,54

11,46

21,87

27,08

22,92

50,00

3

157,10

 

З аналізу результатів ЗНО з фізики можна зробити такі висновки:

1.     ЗНО-2020 з  фізики здавали   96 учнів із 27 ЗЗСО району. 

2.     Не подолали поріг 3,12% або  3 учня ЗЗСО № 29, 125, 131.

3.     За п’ять   років найбільша кількість учнів, що не подолали поріг, у ХЗОШ № 51  (4 учня) та ХЗОШ № 146 (3 учня).

4.     ЗНО з фізики на 200 балів здав один учень ХЗОШ № 150.

5.     Середній показник якості знань по району з фізики  (бали від 160 до 200) складає 50%.

6.     Якість знань, вищу за середній показник по району, показали учні 14 ЗЗСО №№  6, 45, 51, 89, 99, 105, 109, 131, 132, 135, 149, 150, 169, «АШБ».

7.     Якість знань, нижчу за середній показник по району, показали учні 4 ЗЗСО №№ 47, 154, 159, «АНГСТРЕМ».

8.     Якість знань  20% показали учні ХЗОШ № 154.

9.     Нульову якість знань показали учні 9 ЗЗСО №№ 22, 29, 50, 117, 125, 129, 146, 147, 37. Таким чином, система підготовки учнів до ЗНО з фізики у вищезазначених закладах потребує серйозної реорганізації.

10. Середній бал з фізики по району складає 157, 10.

11. Найвищий середній бал у учнів ХЗОШ № 51, найнижчий  - в учнів ХЗОШ № 117.

12. Середній бал, вищий за середній показник по району, показали 12 ЗЗСО №№  6, 45, 51, 89, 99, 105, 109, 131, 132, 135, 149, 150, 169, «АШБ».

13.  Середній бал,нижчий за середній показник по району, показали учні 15 ЗЗСО №№ 22, 29, 50, 105, 117, 125, 129, 131, 146, 147, 149, 154, 159, 169, 37.

 


 

Комментариев нет:

Отправить комментарий