Календарне планування 11 клас. Програма О.І.Ляшенка



Календарно-тематичне планування. Фізика. 11 клас. 4 години на тиждень (140 годин)
(Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від наказ № 1539  від  24.11. 2017 р.)

Розподіл годин
Тема
Кількість годин
Розділ 1. Електродинаміка
47
Розділ 2.  Коливання та хвилі

36
Розділ 3. Квантова фізика
21
Астрономічний складник

31
Eзагальнюючі заняття
5
Усього 140 годин, із них 35 годин на астрономічний складник)
140










Ключова компетентність
Предметний зміст ключової компетентності і навчальні ресурси для її формування
Спілкування державною/рідною
мовою
Уміння:
- спілкуватися за проблематикою предмету сучасною науковою мовою з використанням усталених фізичних й астрономічних термінів та понять;
- чітко та однозначно формулювати судження та аргументувати їх;
- налагоджувати комунікації у процесі вирішення навчальних завдань та виконання проектів;
- чітко та стисло викладати основний фізичний та астрономічний зміст питань у письмовій формі;
- готувати та представляти повідомлення, доповіді та реферати, презентувати результати проектної діяльності.
Ставлення:
- виявляти ставлення та відзначати роль  вітчизняної науки та її видатних представників; цінувати наукову українську мову;
- об’єктивно оцінювати інформаційні наукові новини, зокрема, з найбільш актуальних напрямів сучасної фізичної та астрономічної науки.
Навчальні ресурси:
- підручники та посібники, електронні освітні ресурси, віртуальні лабораторії. 
Спілкування іноземними мовами
Уміння:
- оперувати найбільш вживаними в міжнародній практиці фізичними та астрономічними термінами;
- користуватися іншомовними джерелами як додатковими під час виконання навчальних завдань та проектів;
- представляти результати проектної діяльності в міжнародному науковому та освітньому просторі; брати участь в міжнародних фізичних та астрономічних конкурсах;
- обговорювати науково-навчальні проблеми з використанням інформаційних ресурсів з учнями інших країн.
Ставлення:
- оцінювати особливості розвитку фізичної та астрономічної наук в світі, внесок зарубіжних учених у їх становлення та сучасні досягнення. 
Навчальні ресурси:
- іншомовні інформаційні джерела.
Математична компетентність
Уміння:
- застосовувати математичний апарат для розв’язування фізичних та астрономічних задач, обґрунтування та доведення тверджень; опрацювання, інтерпретації, оцінювання результатів експериментів і спостережень; побудови графіків фізичних процесів; моделювання фізичних та астрономічних явищ у формі математичних рівнянь і співвідношень.
Ставлення:
- усвідомлювати важливість  математичних знань як інструментарію природничих наук, необхідної умови практичної реалізації їх досягнень у техніці та технологіях.
Навчальні ресурси:
- інформаційні джерела, що містять розрахункові та експериментальні завдання  з фізики та астрономії.
Основні компетентності у природничих науках і технологіях
Уміння:
- пояснювати явища природи, розуміти принцип дії та будову сучасної техніки, приладів та обладнання на основі фізичних та астрономічних знань;
- характеризувати роль фізичних і астрономічних знань у формуванні природничо-наукової картини світу;
- планувати та реалізовувати фізичні та астрономічні спостереження й експеримент, фіксувати та опрацьовувати й правильно інтерпретувати та оцінювати  їх результати;
 - добирати методи та засоби дослідження природних явищ, адекватні поставленим завданням.
Ставлення:
- усвідомлювати значення фізики й астрономії для дослідження навколишнього світу;
- оцінювати сучасні досягнення природничих наук та перспективи їх подальшого розвитку;
- виявляти ставлення до актуальних проблем сучасного природознавства;
- формулювати оціночні судження та пропонувати шляхи вирішення науково-освітніх завдань.
Навчальні ресурси:
-         сучасна наукова-популярна інформація;
-         матеріали та результати конкурсів дослідницьких робіт;
- навчальне обладнання.
Інформаційно-цифрова компетентність
Уміння:
- використовувати інформаційні системи для швидкого та цілеспрямованого пошуку інформації;
- визначати можливі джерела інформації, відбирати необхідну інформацію, оцінювати, аналізувати, перекодовувати інформацію;
- користуватися сучасними гаджетами  як  інструментальними та вимірювальними засобами;
-  працювати з віртуальними лабораторіями, програмами-симуляторами;
- створювати та досліджувати моделі фізичних і астрономічних явищ.
Ставлення:
- дотримуватися етичних норм під час роботи з інформаційними ресурсами.
Навчальні ресурси:
- електронні освітні ресурси та віртуальні лабораторії.
Уміння вчитися впродовж життя
Уміння:
- планувати самостійне опрацювання навчального матеріалу з фізики та астрономії;
- визначати цілі навчальної діяльності  в короткотерміновому та довготерміновому періодах;
 - здійснювати самостійний пошук інформації з використанням різних видів джерел;
- виділяти головне в опрацьовуваній інформації;
Ставлення:
- критично оцінювати власні досягнення;
- усвідомлювати важливість  самоосвіти для успішного життя.
Навчальні ресурси:
- навчальна та науково-популярна література;
-  електронні освітні ресурси.
Ініціативність і підприємливість
Уміння:
- приймати рішення щодо вибору найбільш оптимальних альтернатив під час вирішення навчальних завдань з фізики та астрономії;
- організовувати колективну роботу над виконання навчальних проектів, розподіляти завдання між членами групи;
- виявляти ініціативу та відповідальність під час групової роботи над навчальними задачами;
-  розраховувати на основі отриманих знань економічну ефективність використання побутових приладів та обладнання, альтернативних джерел енергії;
- пропонувати способи та засоби економії енергетичних, часових, фізичних ресурсів під час у навчальному процесі та побуті.
Ставлення:
- утверджувати рівень самооцінки, що відповідає об’єктивним результатам навчальної діяльності;
- співвідносити очікувані результати та необхідні для їх досягнення ресурси;
- усвідомлювати досяжність поставлених цілей як результату наполегливої праці;
- оцінювати економічну ефективність прийнятих рішень під час вирішення навчальних та дослідницьких завдань з фізики й астрономії.
Навчальні ресурси:
- література про діяльність вчених-фізиків та астрономів, відкриття та виходи яких мали важливе значення для розвитку техніки і технологій та мали відчутний економічний ефект;
- інформація про використання сучасних наукових досягнень у промисловості та виробництві.
Соціальна та громадянська компетентності
Уміння:
 - відстоювати аргументовано свої погляди на вирішення навчальних задач та сприймати аргументовані пропозицій товаришів;
- дотримувати принципів демократичності та відповідальності під час роботи в групі;
- аналізувати значення досягнень вітчизняної природничої науки для розвитку української держави, підвищення добробуту її громадян;
- пропонувати шляхи підвищення рівня соціального розвитку на основі сучасних фізико-астрономічних знань;
- працювати у соціальних проектах.
Ставлення:
- оцінювати роль вітчизняної фізичної та астрономічної науки у розвитку людства;
- усвідомлювати пріоритетність загальнолюдських цінностей та соціальних інтересів при вирішенні наукових, економічних та технологічних проблем.
Навчальні ресурси:
- навчальні і соціальні проекти.
Обізнаність та самовираження у сфері культури
Уміння:
- визначити роль фізики та астрономії у становленні загальнолюдської культури;
- пояснювати взаємовплив природничих наук та образотворчого, музичного, літературного мистецтва;
- наводити приклади творчої діяльності видатних українських та зарубіжних учених-фізиків і астрономів у різноманітних галузях культури та мистецтва.
Ставлення:
- усвідомлювати історичну єдність процесу розвитку природничої науки та культури людської цивілізації.
Навчальні ресурси:
- твори мистецтва, бібліографічні матеріали про життя та діяльність учених-фізиків та астрономів.
Екологічна грамотність і здорове життя
Уміння:
- визначати чинники та фактори, які порушують екологічну рівновагу в природі та побуті;
- дотримуватися правил безпеки життєдіяльності в навальному процесі та побуті;
- використовувати отримані знання для зменшення негативного впливу сучасної техніки та технології на себе та оточуючих, забезпечення здорового способу життя;
-  правильно утилізовувати побутові відходи та відпрацьовані джерела енергії і світла, несправні пристрої;
- долучатися до заходів і проектів щодо відновлення довкілля;
- дотримуватися правил екологічної поведінки.
Ставлення:
- усвідомлювати актуальність екологічних проблем у сучасному світі та необхідність їх невідкладного вирішення;
- використовуючи знання з  фізики й астрономії оцінювати екологічні загрози та ефективність різних способів їх подолання;
- виявляти готовність практичними діями (через участь у проектах, житті громади)  сприяти вирішенню екологічних проблем вулиці, міста, країни.
Навчальні ресурси:
- дидактичні матеріали екологічного змісту.


Розділ
Компоненти
Розділ 1. Електродинаміка













Знаннєвий компонент
Оперує поняттями і термінами:
точковий заряд, електризація тіл, електричний заряд, електричне поле, закон Кулона, лінії напруженості електричного поля, напруженість електричного поля, потенціал та різниця потенціалів, енергія електричного поля, електрична ємність, конденсатор, постійний електричний струм, джерело струму, сторонні сили, сила струму, ЕРС, опір провідника, надпровідність, потужність електричного струму; послідовне і паралельне з'єднання провідників; закон Ома, закон Джоуля-Ленца, носії електричного струму в різних середовищах, дірка, електронно-дірковий перехід, електроліти, електролітична дисоціація, електроліз, закон Фарадея, іонізація газів, газовий розряд та його види, термоелектронна емісія, магнітна взаємодія, вектор магнітної індукції, сила Ампера, сила Лоренца, явище електромагнітної індукції, магнітний потік, правило Ленца, закон електромагнітної індукції, явище самоіндукції, індуктивність, енергія магнітного поля струму.
Пояснює: властивості електричного поля, принцип суперпозиції, зв’язок напруженості електричного поля з різницею потенціалів; сутність силової та енергетичної характеристик електричного і магнітного поля, закон Ома для повного кола, природу електричного струму в металах, електролітах, газах, напівпровідниках, вакуумі, електронну провідність металів та електропровідність напівпровідників,  властивості плазми; 
природу електромагнітної взаємодії, дію магнітного поля на провідник зі струмом, рухомі заряджені частинки, закон електромагнітної індукції, принцип дії електричних двигунів.
Діяльнісний компонент
 Розв’язує задачі: на застосування формул  напруженості електричного поля, напруженості поля точкового заряду, принципу суперпозиції полів; ємності конденсатора, енергії зарядженого конденсатора;  на закон Ома для повного кола; на розрахунок   електричних кіл з послідовним і паралельним з’єднанням провідників, визначення роботи та потужності електричного струму; на взаємодію магнітного поля з провідником зі струмом, застосування формул сили Ампера, сили Лоренца, закону електромагнітної індукції, ЕРС самоіндукції, енергії магнітного поля.
Визначає  напрям індукційного струму, сили Лоренца та Ампера;
Зображує електричне і магнітне поле за допомогою силових ліній, схеми з’єднань.
Дотримується правил безпеки життєдіяльності під час роботи з електричними приладами та обладнанням.
Експериментально визначає  ЕРС джерела струму, досліджує електричні кола з різними елементами, явища електромагнітної індукції.
Ціннісний компонент
Оцінює перспективи технічного використання:  напівпровідникових приладів; електричного струму в різних середовищах; магнітного поля в медицині; магнітних властивостей речовини;  енергоефективність різних електроприладів.
Усвідомлює необхідність та основні принципи енергозбереження в побуті.
Розділ 2.  Коливання та хвилі
















Знаннєвий компонент
Оперує поняттями і термінами: 
види механічних коливань; гармонічні коливання;  період коливань математичного та пружинного маятника; механічні хвилі; довжина хвилі, інтерференція і дифракція хвиль, вільні електромагнітні коливання; коливальний контур; резонанс, вимушені електричні коливання, змінний струм, трансформатор, електромагнітні хвилі; світло, закони відбивання і заломлення світла, дисперсія світла, інтерференція, дифракція та поляризація світла, сила світла, освітленність, яскравість.
Пояснює перетворення енергії в коливальних системах; утворення й поширення механічних і електромагнітних хвиль; діапазони електромагнітних хвиль та їх властивості; сутність змінного струму як вимушених електромагнітних коливань, будову та принцип дії трансформатора;   пояснює на якісному рівні принципи дії електропобутових приладів і пристроїв (радіо, телекомунікаційних пристроїв тощо); суть хвильових властивостей світла: поширення світла в різних середовищах, розсіювання й поглинання світла; інтерференцію й дифракцію світлових хвиль; поляризацію й дисперсію світла.
Діяльнісний компонент
Експериментально визначає період коливань маятника, довжину електромагнітної хвилі за її частотою;  
досліджує залежність періоду коливань  маятника.
Розв’язує задачі на застосування  формули взаємозв’язку довжини, періоду й швидкості поширення хвилі; закони геометричної оптики, період дифракційної гратки, фотометричні величини.
Представляє отримані результати графічно і за допомогою формул. Будує зображення, одержані за допомогою дзеркал і лінз.
Ціннісний компонент
Оцінює важливість спостережень у всьому діапазоні електромагнітного спектра; можливості використання різних видів електромагнітних хвиль у техніці, на виробництві; застосування оптичних явищ у техніці й виробництві.
Розділ 3. Квантова фізика

Знаннєвий компонент
Оперує поняттями і термінами:  стала Планка та її значення,  швидкість поширення світла у вакуумі, повітрі й воді; рівняння Ейнштейна для фотоефекту;  радіоактивність, α-розпад, β-розпад, γ-випромінювання, період піврозпаду, термоядерний синтез, питома енергія зв'язку, енергетичний вихід ядерної реакції, кварки.
Пояснює: сутність квантових постулатів Бора, енергетичні стани атома, положення хвильової і квантової теорії світла, рівняння Ейнштейна для фотоефекту; атомні і молекулярні спектри, протонно- нейтронну модель атомного ядра; стійкість ядер, альфа- і бета-розпади, дефект мас, формулу взаємозв’язку маси та енергії, способи забезпечення безпеки ядерних реакторів і АЕС, методи реєстрації елементарних частинок.
Діяльнісний компонент
Розв’язує задачі на розрахунок енергії та імпульсу фотона, застосування формули Планка,  рівняння Ейнштейна для фотоефекту, квантових постулатів Н.Бора, енергію зв’язку атомного ядра, закон радіоактивного розпаду, взаємозв’язок маси та енергії.
Ціннісний компонент
Оцінює  історичні особливості розвитку вчення про світло, становлення квантової фізики.
Астрономічний складник
Розділ 1. Основи практичної астрономії






Знаннєвий компонент
Оперує поняттями і термінами: сузіря; точки й лінії небесної сфери; одиниці відстаней в астрономії; небесні координати, закони Кеплера.
Пояснює: причини видимих рухів світил по небесній сфері; принцип визначення відстаней до небесних світил; визначення тривалості доби та календарного року за астрономічними спостереженнями.
Розрізняє: місцевий, поясний і всесвітній час; типи календарів. Діяльнісний компонент.
Використовує рухому карту зоряного неба для розв’язування практичних завдань; орієнтується на місцевості по Сонцю і Полярною зорею.
Ціннісний компонент
Оцінює значення основ практичної астрономії для практичних потреб людини
Розділ 2. Фізика Сонячної системи







Знаннєвий компонент
Оперує поняттями і термінами: фізичні особливості тіл Сонячної системи, етапи формування нашої планетної системи.
Пояснює: причини парникового ефекту, причини виникнення припливів і відпливів; суть астероїдної небезпеки для Землі; використання законів руху небесних тіл для практичних потреб космонавтики; особливості рухів штучних супутників та автоматичних міжпланетних станцій;
Діяльнісний компонент
Наводить приклади: дослідження тіл Сонячної системи з допомогою космічних апаратів;
Ціннісний компонент
Оцінює значення вивчення планет для природничих наук та вирішення практичних проблем людства.
Розділ 3. Методи та засоби фізичних і астрономічних досліджень
Знаннєвий компонент
Оперує поняттями і термінами: діапазони випромінювання небесних світил; приймачі випромінювання; наземні та космічні телескопи; нейтринна і гравітаційна астрономія.
Пояснює: принцип дії оптичного телескопа та радіотелескопа; особливості реєстрації випромінювання небесних світил.
Обґрунтовує: важливість спостережень у всьому діапазоні електромагнітного спектра.
Діяльнісний компонент
Дотримується правил  спостереження небесних об’єктів з допомоги шкільного телескопа.
Ціннісний компонент
Оцінює внесок астрономічних обсерваторій України та світу у розвиток теоретичної та практичної астрономії, застосування в телескопобудуванні досягнень техніки й технологій.
Розділ 4. Зорі і галактики
Знаннєвий компонент
Оперує поняттями і термінами: зоря, сонячна активність, подвійна зоря, фізичні змінні зорі, нейтронні зорі, чорні діри, галактика, зоряні скупчення, туманності, квазари.
Пояснює: фізичні умови на Сонці; будову Сонця; походження плям, протуберанців, спалахів; циклічність сонячної активності; вплив сонячної активності на життя і здоров’я людей та біосферу Землі; різницю між типами зір; причину існування Молочного Шляху на зоряному небі Землі; природу чорної діри; місце Сонячної системи в Галактиці; природу галактик і квазарів; природу активності ядер галактик; методи, за допомогою яких визначають відстані до зір.
Діяльнісний компонент
Розрізняє: зорі, зоряні скупчення й асоціації, туманності, міжзоряне середовище.
Описує: спектральну класифікацію зір; еволюцію зір; методи вимірювання відстаней до галактик; класифікацію галактик.
Дотримується правил спостереження Сонця.
Ціннісний компонент
Оцінює масштаби астрономічних явищ та об’єктів, місце Сонячної системи в Галактиці.
Розділ 5. Всесвіт
Знаннєвий компонент
Оперує поняттями і термінами: фундаментальні взаємодії в природі, антропний принцип.
Пояснює: основні етапи еволюції всесвіту; основні положення СТВ, спостережні дані, які підтверджують теорію Великого Вибуху; пошук життя на інших планетах Сонячної системи; міжнародні наукові проекти з пошуку життя у Всесвіті, великомасштабну структуру Всесвіту; загальноприйняті моделі (сценарії) його походження й розвитку; імовірність існування життя на інших планетах, гіпотезу про існування інших Всесвітів; природу реліктового випромінювання; антропний принцип.
Ціннісний компонент
Виявляє ставлення та формулює оціночні  судження щодо: особливостей Землі як унікальної планети Сонячної системи; існування позаземного життя у Всесвіті; унікальності нашого Всесвіту.


Демонстраційний експеримент
Розділ
Демонстрації
Розділ 1. Електродинаміка
1.Електричне поле заряджених кульок.
2.Будова й дія конденсатора постійної та змінної ємності.
3.Енергія зарядженого конденсатора.
4.Залежність сили струму від ЕРС джерела та повного опору кола.
5.Дія магнітного поля на струм.
6.Електромагнітна індукція. Правило Ленца.
7.Залежність ЕРС індукції від швидкості зміни магнітного потоку.
8.Залежність ЕРС самоіндукції від швидкості зміни сили струму в колі та індуктивності провідника.
Розділ 2.  Коливання та хвилі

1.Вільні коливання вантажу на нитці та вантажу на пружині.
2.Вимушені коливання.
3.Резонанс.
4.Вільні електромагнітні коливання низької частоти в коливальному контурі та залежність їхньої частоти від електроємності та індуктивності контуру.
5.Утворення змінного струму у витку під час його обертання в магнітному полі.
6.Осцилограми змінного струму.
7.Випромінювання й приймання електромагнітних хвиль.
8.Світловод.
9.Одержання інтерференційних смуг.
10.Дифракція світла від вузької щілини та дифракційної гратки.
11.Дисперсія світла під час його проходження крізь тригранну призму.
Розділ 3. Квантова фізика
1.Фотоефект на пристрої з цинковою пластинкою.
2.Фотографії треків заряджених частинок.
3.Камера Вільсона.
4.Дозиметр.
Астрономічний складник
Розділ 1. Основи практичної астрономії
1. Телурій.
2. Глобус зоряного неба.
Розділ 2. Фізика Сонячної системи
1. Схема Сонячної системи.
2. Фотографії планет, їхніх супутників, малих планет, комет.
Розділ 3. Методи та засоби фізичних і астрономічних досліджень
1.Труба Галілея (оптичний телескоп).
2.Зображення (фотографії) та схеми сучасних наземних і космічних телескопів, детекторів нейтрино та гравітаційних хвиль.
3. Фотографії астрономічних обсерваторій
Розділ 4. Зорі і галактики
1.Фотографії Сонця в різних діапазонах хвиль.
2.Фотографії активних утворень на диску Сонця.
3.Графіки чисел Вольфа.
4.Порівняння розмірів різних типів зір.
5.Схеми еволюції зір.
6.Зображення (фотографії) зоряних скупчень і туманностей.
7.Схема будови Галактики.
8. Зображення (фотографії) різних типів га­лактик.
Розділ 5. Всесвіт
-

Графік письмових робіт
Розділ
Письмові роботи
Дата проведення
Розділ 1. Електродинаміка
Самостійна робота № 1
Лабораторна робота № 1
Лабораторна робота № 2
Лабораторна робота № 3
Самостійна робота № 2
Контрольна робота № 1

Лабораторна робота № 4
Лабораторна робота № 5
Самостійна робота № 3
Лабораторна робота № 6
Самостійна робота № 4
Навчальний проект № 1
Контрольна робота № 2

Розділ 2.  Коливання та хвилі

Лабораторна робота №7
Лабораторна робота № 8
Самостійна робота № 5
Самостійна робота № 6
Контрольна робота № 3

Лабораторна робота № 9
Лабораторна робота № 10
Самостійна робота № 7
Навчальний проект № 2
Контрольна робота № 4

Розділ 3. Квантова фізика
Лабораторна робота № 11
Самостійна робота № 8
Лабораторна робота № 12
Самостійна робота № 9
Контрольна робота № 5
Навчальний проект № 3

Астрономічний складник



Розділ 1. Основи практичної астрономії
Розділ 2. Фізика Сонячної системи
Розділ 3. Методи та засоби фізичних і астрономічних досліджень
Навчальний проект № 4
Контрольна робота № 6

Розділ 4. Зорі і галактики
Розділ 5. Всесвіт
Навчальний проект № 5
Контрольна робота № 7

Усього письмових робіт
Самостійних робіт – 9
Лабораторних робіт – 12
Навчальних проектів - 5
Контрольних робіт - 7


Дата
Тип уроку
Тема уроку
Домашнє завдання
Розділ 1. Електродинаміка


  1.  

Комбінований урок
Електромагнітна взаємодія. Електричне поле. Напруженість електричного поля. Принцип суперпозиції.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу      письмово. Розв’язати завдання №№       задачника. Розпочати роботу  над навчальним проектом № 1

  1.  

Комбінований урок
Речовина в електричному полі.  Провідники і діелектрики в електричному полі.

Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу     письмово. Розв’язати завдання №№     задачника

  1.  

Комбінований урок
Електрична взаємодія точкових зарядів. Закон Кулона.

Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№ задачника

  1.  

Комбінований урок
Робота під час переміщення заряду в однорідному електричному полі. Потенціал електричного поля. Різниця потенціалів. Зв’язок напруженості електричного поля з різницею потенціалів.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№ задачника

  1.  

Комбінований урок
Електроємність. Електроємність плоского конденсатора. З’єднання конденсаторів. Енергія електричного поля. Використання конденсаторів у техніці.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№    задачника.

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач
Практикум із розв’язування задач
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника. Підготуватися до лабораторної роботи № 1

  1.  

Урок формування практичних навичок
Лабораторний практикум. Робота № 1. Визначення енергії зарядженого конденсатора та його ємності.

Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№    задачника

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач
Практикум із розв’язування задач
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№    задачника. Підготуватися до самостійної роботи № 1

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач.
Поточний контроль знань
Практикум із розв’язування задач. Самостійна робота  № 1
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№             задачника.

  1.  

Комбінований урок
Постійний електричний струм.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№    задачника

  1.  

Комбінований урок
Розрахунок електричних кіл з послідовним і паралельним з'єднанням провідників.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№     задачника

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач
Практикум із розв’язування задач
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника.

  1.  

Комбінований урок
Електрорушійна сила. Закон Ома для повного кола.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№    задачника

  1.  

Комбінований урок
Робота та потужність електричного струму. Безпека під час роботи з електричними пристроями.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№ задачника.

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач
Практикум із розв’язування задач
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№        задачника. Підготуватися до лабораторної роботи  № 2

  1.  

Урок формування практичних навичок
Лабораторний практикум. Робота № 2. Перевірка законів послідовного та паралельного з'єднання провідників.
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№    задачника.

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач
Практикум із розв’язування задач
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№        задачника. Підготуватися до лабораторної роботи № 3

  1.  

Урок формування практичних навичок
Лабораторний практикум. Робота № 3. Визначення ЕРС та внутрішнього опору джерела струму.
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№     задачника

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач
Практикум із розв’язування задач
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№    задачника. Підготуватися до самостійної роботи № 2

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач.
Поточний контроль знань
Практикум із розв’язування задач. Самостійна робота  № 2
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№    задачника.

  1.  

Урок узагальнення, систематизації знань учнів, удосконалення навичок розв’язання задач
Практикум із розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи
Повторити §§   .
Розв’язати завдання №№      задачника. Виписати у блокнот формули з вивченої теми. Підготуватися до контрольної роботи № 1


  1.  

Урок контролю знань
Контрольна робота № 1 з теми «Електродинаміка»
Повторити вивчений матеріал (§§      )


  1.  

Комбінований урок
Аналіз контрольної роботи. Електричний струм у металах.  Залежність питомого опору від температури. Надпровідність.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№    задачника

  1.  

Комбінований урок
Електропровідність напівпровідників. Власна і домішкова провідність напівпровідників. 
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№      задачника

  1.  

Комбінований урок
Електронно-дірковий перехід: його властивості і застосування. Напівпровідникова елементна база сучасної мікроелектроніки.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№      задачника.

  1.  

Комбінований урок
Електричний струм у розчинах і розплавах електролітів. Електроліз та його закони.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№     задачника

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач
Практикум із розв’язування задач
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника.

  1.  

Комбінований урок
Газові розряди та їх застосування. Плазма.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№      задачника

  1.  

Комбінований урок
Електричний струм у вакуумі.
Термоелектронна емісія. Застосування електричного струму у різних середовищах у техніці і технологіях. 
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№ задачника

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач
Практикум із розв’язування задач
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника. Підготуватися до лабораторної роботи № 4

  1.  

Урок формування практичних навичок
Лабораторний практикум. Робота № 4. Дослідження електричного кола з напівпровідниковим діодом
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника. Підготуватися до лабораторної роботи № 5

  1.  

Урок формування практичних навичок
Лабораторний практикум. Робота № 5. Визначення електрохімічного еквіваленту речовини
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач
Практикум із розв’язування задач
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника. Підготуватися до самостійної роботи № 3

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач.
Поточний контроль знань
Практикум із розв’язування задач. Самостійна робота  № 3
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника.

  1.  

Комбінований урок
Електрична і магнітна взаємодії. Взаємодія провідників зі струмом. Магнітне поле струму. Лінії магнітного поля прямого і колового струмів. Індукція магнітного поля. Потік магнітної індукції.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№ задачника

  1.  

Комбінований урок
Дія магнітного поля на провідник зі струмом. Сила Ампера. Принцип дії електричних двигунів.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№    задачника

  1.  

Комбінований урок
Дія магнітного поля на рухомі заряджені частинки. Сила Лоренца. 
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№    задачника

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач
Практикум із розв’язування задач
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника.

  1.  

Комбінований урок
Електромагнітна індукція. Магнітний потік. Закон електромагнітної індукції.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№    задачника

  1.  

Комбінований урок
Самоіндукція. Індуктивність. Енергія магнітного поля. Використання явища електромагнітної індукції в сучасній техніці і технологіях.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№ задачника

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач
Практикум із розв’язування задач
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника. Підготуватися до лабораторної роботи № 6

  1.  

Урок формування практичних навичок
Лабораторний практикум. Робота № 6. Дослідження явища електромагнітної індукції
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач
Практикум із розв’язування задач
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника. Підготуватися до самостійної роботи № 4

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач.
Поточний контроль знань
Практикум із розв’язування задач. Самостійна робота  № 4
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника. Підготувати до захисту навчальні проекти

  1.  

Урок захисту навчального проекту
Орієнтовні теми навчальних проектів:
1.Вплив електромагнітних полів на організм людини.
2.Основні принципи енергозбереження.
3.Використання явища електромагнітної індукції в сучасній техніці і технологіях
Допрацювати навчальний проект, розмістити його на блозі вчителя фізики

  1.  

Урок узагальнення, систематизації знань учнів, удосконалення навичок розв’язання задач
Практикум із розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи
Повторити §§   .
Розв’язати завдання №№  задачника. Виписати у блокнот формули з вивченої теми. Підготуватися до контрольної роботи № 2


  1.  

Урок контролю знань
Контрольна робота № 2 з теми «Електродинаміка»
Повторити вивчений матеріал (§§      )

Розділ 2.  Коливання та хвилі

  1.  

Комбінований урок
Аналіз контрольної роботи. Механічні коливання. Математичний та пружинний маятники.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№    задачника. Розпочати роботу над навчальним проектом  №2

  1.  

Комбінований урок
Перетворення енергії під час коливань.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№    задачника

  1.  

Комбінований урок
Гармонічні коливання. Рівняння гармонічних коливань. 
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№    задачника

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач
Практикум із розв’язування задач
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника.

  1.  

Комбінований урок
Вимушені коливання.  Поняття про автоколивання. Резонанс
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№    задачника

  1.  

Комбінований урок
Поширення механічних коливань у пружному середовищі. Принцип Гюйгенса
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№    задачника.

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач
Практикум із розв’язування задач
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника. Підготувати лабораторну роботу № 7

  1.  

Урок формування практичних навичок
Лабораторний практикум. Робота № 7. Визначення прискорення вільного падіння за допомогою нитяного маятника
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника. Підготувати лабораторну роботу № 8

  1.  

Урок формування практичних навичок
Лабораторний практикум. Робота № 8. Дослідження коливань пружинного маятника
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач
Практикум із розв’язування задач
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника. Підготуватися до самостійної роботи № 5

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач.
Поточний контроль знань
Практикум із розв’язування задач. Самостійна робота  № 5
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника. Підготувати до захисту навчальні проекти

  1.  

Комбінований урок
Вільні електромагнітні коливання. Коливальний контур.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№    задачника

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач
Практикум із розв’язування задач
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника.

  1.  

Комбінований урок
Вимушені електромагнітні коливання.
Змінний струм та його характеристики.  Діючі значення напруги і сили струму.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№    задачника

  1.  

Комбінований урок
Трансформатор. Виробництво, передача та використання енергії електричного струму.  

Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№   задачника

  1.  

Комбінований урок
Утворення і поширення електромагнітних хвиль.  Властивості електромагнітних хвиль. Фізичні основи сучасного телекомунікаційного зв’язку.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№    задачника

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач
Практикум із розв’язування задач
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника. Підготуватися до самостійної роботи № 6

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач.
Поточний контроль знань
Практикум із розв’язування задач. Самостійна робота  № 6
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника.

  1.  

Урок узагальнення, систематизації знань учнів, удосконалення навичок розв’язання задач
Практикум із розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи
Повторити §§   .
Розв’язати завдання №№  задачника. Виписати у блокнот формули з вивченої теми. Підготуватися до контрольної роботи № 3


  1.  

Урок контролю знань
Контрольна робота № 3 з теми «Коливання та хвилі»
Повторити вивчений матеріал (§§      )


  1.  

Комбінований урок
Аналіз контрольної роботи. Світло як електромагнітна хвиля. Поширення світла в різних середовищах. Ефект Доплера.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№    задачника

  1.  

Комбінований урок
Дисперсія світла.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№   задачника

  1.  

Комбінований урок
 Поглинання і розсіювання світла. Інтерференція і дифракція світлових хвиль. Поляризація  (Дифракційні гратки)
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№    задачника

  1.  

Комбінований урок
Основні фотометричні величини та їх вимірювання.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№    задачника

  1.  

Комбінований урок
Геометрична оптика як граничний випадок хвильової. Закони геометричної оптики.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№   задачника

  1.  

Комбінований урок
Побудова зображень, одержаних за допомогою лінз і дзеркал. 
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№ задачника

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач
Практикум із розв’язування задач
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника.

  1.  

Комбінований урок
Кут зору. Оптичні прилади та їх застосування.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№ задачника

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач
Практикум із розв’язування задач
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника. Підготувати лабораторну роботу № 9

  1.  

Урок формування практичних навичок
Лабораторний практикум. Робота № 9. Визначення роздільної здатності людського ока.
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника. Підготувати лабораторну роботу № 10

  1.  

Урок формування практичних навичок
Лабораторний практикум. Робота № 10. Визначення довжини світлової хвилі
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника.

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач
Практикум із розв’язування задач
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника. Підготуватися до самостійної роботи № 7

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач.
Поточний контроль знань
Практикум із розв’язування задач. Самостійна робота  № 7
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника. Підготувати проекти

  1.  

Урок захисту навчального проекту
Орієнтовні теми навчальних проектів:
1. Використання різних видів електромагнітних хвиль у техніці та  на виробництві.
2. Застосування оптичних явищ у техніці й виробництві.
3. Перспективи розвитку енергетики
Допрацювати навчальний проект, розмістити його на блозі вчителя фізики

  1.  

Урок узагальнення, систематизації знань учнів, удосконалення навичок розв’язання задач
Практикум із розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи
Повторити §§   .
Розв’язати завдання №№  задачника. Виписати у блокнот формули з вивченої теми. Підготуватися до контрольної роботи № 4


  1.  

Урок контролю знань
Контрольна робота № 4 з теми «Коливання та хвилі»
Повторити вивчений матеріал (§§      )

Розділ 3. Квантова фізика

  1.  

Комбінований урок
Аналіз контрольної роботи. Квантові властивості світла. Гіпотеза М. Планка  Світлові кванти. Енергія та імпульс фотона.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№    задачника. Розпочати роботу над навчальним проектом № 3

  1.  

Комбінований урок
Квантові властивості атома. Квантові постулати Бора.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№   задачника

  1.  

Комбінований урок
Випромінювання та поглинання світла атомами. Атомні і молекулярні спектри. Неперервний спектр світла. Спектроскоп. Спектральний аналіз та його застосування.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№   задачника

  1.  

Комбінований урок
Фотоефект. Рівняння фотоефекту. Застосування фотоефекту. Сонячні батареї.

Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№    задачника

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач
Практикум із розв’язування задач
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника. Підготувати лабораторну роботу № 11

  1.  

Урок формування практичних навичок
Лабораторний практикум. Робота № 11. Спостереження неперервного і лінійчатого спектрів речовини

Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника.

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач
Практикум із розв’язування задач
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника. Підготуватися до самостійної роботи № 8

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач.
Поточний контроль знань
Практикум із розв’язування задач. Самостійна робота  № 8
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника. Підготувати проекти

  1.  

Комбінований урок
Аналіз контрольної роботи. Атомне ядро. Ядерні сили та їх особливості. Взаємозв’язок маси та енергії. Енергія зв’язку атомного ядра.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№ задачника

  1.  

Комбінований урок
Радіоактивність. Закон радіоактивного розпаду. 
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№ задачника

  1.  

Комбінований урок
Ядерні реакції.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№ задачника

  1.  

Комбінований урок
Ядерна енергетика.  
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№ задачника

  1.  

Комбінований урок
Дозиметрія. Дози випромінювання. Захист від іонізуючого випромінювання. Методи реєстрації елементарних частинок.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№ задачника

  1.  

Комбінований урок
Елементарні частинки. Загальна характеристика елементарних частинок. Кварки. Космічне випромінювання.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№ задачника

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач
Практикум із розв’язування задач
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника. Підготувати лабораторну роботу № 12

  1.  

Урок формування практичних навичок
Лабораторний практикум. Робота № 12. Дослідження треків заряджених частинок за фотографіями
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника.

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач
Практикум із розв’язування задач
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника. Підготуватися до самостійної роботи № 9

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач.
Поточний контроль знань
Практикум із розв’язування задач. Самостійна робота  № 9
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника. Підготувати проекти

  1.  

Урок узагальнення, систематизації знань учнів, удосконалення навичок розв’язання задач
Практикум із розв’язування задач Підготовка до контрольної роботи
Повторити §§   .
Розв’язати завдання №№  задачника. Виписати у блокнот формули з вивченої теми. Підготуватися до контрольної роботи № 5


  1.  

Урок контролю знань
Контрольна робота № 5 з теми «Квантова фізика»
Повторити вивчений матеріал (§§      )


  1.  

Урок захисту навчального проекту
Аналіз контрольної роботи.
Орієнтовні теми навчальних проектів:
1. Способи забезпечення безпеки ядерних реакторів і АЕС.
2. Становлення квантової фізики
Допрацювати навчальний проект, розмістити його на блозі вчителя фізики
Астрономічний складник
Розділ 1. Основи практичної астрономії

  1.  

Комбінований урок
Небесні світила й небесна сфера.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розпочати роботу  над навчальним проектом № 4

  1.  

Комбінований урок
Сузір’я.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово.

  1.  

Комбінований урок
Визначення відстаней до небесних світил. Небесні координати.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово.

  1.  

Комбінований урок
Видимі рухи Сонця та планет. Закони Кеплера та їх зв’язок із законами Ньютона.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово.

  1.  

Комбінований урок
Астрономія та визначення ча­су. Календар.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово.
Розділ 2. Фізика Сонячної системи

  1.  

Комбінований урок
Земля і Місяць.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово.

  1.  

Комбінований урок
Природа тіл Сонячної системи.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово.

  1.  

Комбінований урок
Космічні дослідження об’єктів Сонячної системи.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово.

  1.  

Комбінований урок
Рух штучних супутників і автоматичних міжпланетних станцій.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово.

  1.  

Комбінований урок
Розвиток космонавтики.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово.

  1.  

Комбінований урок
Космогонія Сонячної системи.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово.
Розділ 3. Методи та засоби фізичних і астрономічних досліджень

  1.  

Комбінований урок
Основні фотометричні величини та їх вимірювання.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово.

  1.  

Комбінований урок
Спектроскоп.
Спектральний аналіз та його застосування.
Випромінювання небесних світил.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово.

  1.  

Комбінований урок
Методи астрономічних спостережень. Принцип дії і будова оптичного та радіотелескопа, детекторів нейтрино та гравітаційних хвиль. Приймачі випромінювання.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово.

  1.  

Комбінований урок
Застосування в телескопобудуванні досягнень техніки і технологій. Сучасні наземні й космічні телескопи.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово.

  1.  

Комбінований урок
Астрономічні обсерваторії.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово.

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач
Практикум із розв’язування задач
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Підготувати навчальні проекти до захисту

  1.  

Урок захисту навчального проекту
Навчальний проект № 4
Доопрацювати навчальні проекти

  1.  

Урок контролю знань
Контрольна робота № 1 « Основи практичної астрономії. Фізика Сонячної системи. Методи та засоби фізичних і астрономічних досліджень»
Повторити §§
Розділ 4. Зорі і галактики

  1.  

Комбінований урок
Аналіз контрольної роботи. Зорі та їх класифікація. Види зір.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розпочати роботу  над навчальним проектом № 5

  1.  

Комбінований урок
Сонце, його фізичні характеристики, будова та джерела енергії. Прояви сонячної активності та їх вплив на Землю.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово.

  1.  

Комбінований урок
Планетні системи інших зір. Еволюція зір. Чорні діри.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово.

  1.  

Комбінований урок
Світ галактик. Квазари. Зоряні скупчення та асоціації. Туманності.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово.

  1.  

Комбінований урок
Молочний Шлях. Будова Галактики. Місце Сонячної системи в Галактиці. Підсистеми Галактики та її спіральна структура.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово.
Розділ 5. Всесвіт

  1.  

Комбінований урок
Фундаментальні взаємодії в природі. Роль фізичної та астрономічної наук у формуванні наукового світогляду сучасної людини. Єдина природничо-наукова картина світу.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово.

  1.  

Комбінований урок
Історія розвитку уявлень про Всесвіт. Походження й розвиток Всесвіту. Проблеми космології.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово.

  1.  

Комбінований урок
Основні положення спеціальної теорії відносності.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово.

  1.  

Комбінований урок
Людина у Всесвіті. Антропний принцип. Імовірність життя на інших планетах. Унікальність нашого Всесвіту. Питання існування інших всесвітів.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово.

  1.  

Урок формування навичок розв’язання задач
Практикум із розв’язування задач
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово.

  1.  

Урок контролю знань
Контрольна робота № 2 «Зорі і галактики. Всесвіт»
Повторити вивчений матеріал. Підготувати навчальні проекти до захисту

  1.  

Урок захисту навчального проекту
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проект № 5
Доопрацювати навчальні проекти



Резерв. Повторення вивченого матеріалу


  1.  

Урок повторення, удосконалення навичок розв’язання задач
Повторення розділів 1. Електродинаміка.

Повторити §§   .
Розв’язати завдання №№    задачника


  1.  

Урок повторення, удосконалення навичок розв’язання задач
Повторення розділів 1. Електродинаміка.

Повторити §§   .
Розв’язати завдання №№    задачника


  1.  

Урок повторення, удосконалення навичок розв’язання задач
Повторення розділу 2. Коливання та хвилі
Повторити §§   .
Розв’язати завдання №№    задачника


  1.  

Урок повторення, удосконалення навичок розв’язання задач
Повторення розділу 2. Коливання та хвилі
Повторити §§   .
Розв’язати завдання №№    задачника


  1.  

Урок повторення, удосконалення навичок розв’язання задач
Повторення розділу 3. Квантова фізика
Повторити §§   .
Розв’язати завдання №№    задачника








1 комментарий: