Фізика. 9 клас. Планування на 3 години за новою програмою.

Шановні колеги!
Пропоную обговорити планування за новими програмами..
А як Ви спланували 9 клас?



Календарно-тематичне планування. Фізика. 9 клас. 3 години на тиждень (105 годин)
(Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)



Ключові компетентності
Компоненти
1
Спілкування державною (і рідною — у разі відмінності) мовами
Уміння:
-                     сприймати пояснення вчителя, розуміти інформацію з підручників, посібників й інших текстових та медійних джерел державною/рідною мовою;
-                     усно й письмово тлумачити фізичні поняття, факти, явища, закони, теорії;
-                     представляти текстову інформацію в іншому вигляді;
-                     описувати (усно чи письмово) етапи проведення фізичного експерименту, використовуючи арсенал мовних засобів (терміни, поняття тощо);
-                     складати план виступу, будувати відповідь, готувати реферат, повідомлення;
-                     обговорювати проблеми природничого змісту, брати участь у дискусії.
Ставлення:
-            усвідомлення  потреби вільного володіння державною мовою для грамотного висловлювання власної думки, особистісного розвитку, здійснення навчальної та професійної діяльності;
-            розуміння значущості внеску учених-фізиків, зокрема українських, у розвиток світової науки;
-            прагнення до самовдосконалення, збагачення, поповнення та систематичного вживання української природничо-наукової термінологічної лексики.
Навчальні ресурси:
навчальні, науково-популярні, художні тексти та медійні матеріали, твори мистецтва, що містять описи фізичних явищ; дослідницькі проекти міжпредметного змісту
2
Спілкування іноземними мовами
Уміння:
-            використовувати іншомовні навчальні та науково-популярні джерела для отримання інформації фізичного й технічного змісту, самоосвіти та саморозвитку;
-            розуміти фізичні поняття та найуживаніші терміни іноземною мовою, використовувати їх в усних чи письмових текстах;
-            описувати природничі проблеми іноземною мовою;
-            спілкуватися на тематичних міжнародних форумах та у соціальних мережах із співрозмовниками з інших країн.
Ставлення:
-            зацікавленість інформацією фізичного й технічного змісту іноземною мовою;
-            розуміння глобальності екологічних проблем і прагнення долучитися до їх вирішення, зокрема й за посередництвом іноземної мови
Навчальні ресурси:
довідкова література, онлайнові перекладачі, іншомовні сайти, статті з Вікіпедії іноземними мовами, іноземні підручники і посібники
3
Математична компетентність
Уміння:
-            застосовувати математичні методи для опису, дослідження фізичних явищ і процесів, розв’язування фізичних задач, опрацювання та оцінювання результатів експерименту;
-            розуміти й використовувати математичні методи для аналізу та опису фізичних моделей реальних явищ і процесів.
Ставлення:
-            усвідомлення важливості математичного апарату для опису та розв’язання фізичних проблем і задач.
Навчальні ресурси:
завдання на виконання розрахунків, алгебраїчних перетворень, побудову графіків, малюнків, аналіз і представлення результатів експериментів та лабораторних робіт, обробка статистичної інформації, інформації наведеної в графічній, табличній й аналітичній формах
4
Основні компетентності у природничих науках і технологіях
Уміння:
-            пояснювати природні явища і технологічні процеси;
-            використовувати знання з фізики для вирішення завдань, пов’язаних із реальними об’єктами природи і техніки;
-            за допомогою фізичних методів самостійно чи в групі досліджувати природу.
Ставлення:
-            відповідальність за ощадне використання природних ресурсів;
-            готовність до вирішення проблем, пов’язаних зі станом довкілля;
-            оцінка значення фізики та технологій для формування цілісної наукової картини світу, сталого розвитку.
Навчальні ресурси:
навчальні проекти, конструкторські завдання, фізичні задачі, ситуативні вправи щодо дослідження стану довкілля, ощадного використання природних ресурсів тощо, відвідування музеїв науки й техніки
5
Інформаційно-цифрова компетентність


Уміння:
-            визначати можливі джерела інформації, відбирати необхідну інформацію, оцінювати, аналізувати, перекодовувати інформацію;
-            використовувати сучасні пристрої для отримання, опрацювання, збереження, передачі та представлення інформації;
-            використовувати сучасні цифрові технології і пристрої для вивчення фізичних явищ, для обробки результатів експериментів, моделювання фізичних явищ і процесів;
-            дотримуватися правил безпеки в мережах та мережевого етикету.
Ставлення:
-            ціннісні орієнтири у володінні навичками роботи з інформацією, сучасною цифровою технікою;
-            дотримання авторського права, етично-моральних принципів поводження з інформацією.
Навчальні ресурси:
освітні цифрові ресурси, навчальні посібники
6
Уміння вчитися впродовж життя
Уміння:
-            ставити перед собою цілі й досягати їх, вибудовувати власну траєкторію розвитку впродовж життя;
-            планувати, організовувати, здійснювати, аналізувати та коригувати власну навчально-пізнавальну діяльність;
-            застосовувати набуті знання для оволодіння новими, для їх систематизації та узагальнення.
Ставлення:
-            ціннісні орієнтири у володінні навчально-пізнавальними навичками, допитливість і спостережливість, готовність до інновацій;
-            позитивне емоційне сприйняття власного розвитку, отримання задоволення від інтелектуальної діяльності.
Навчальні ресурси:
дидактичні засоби
7
Ініціативність
і підприємливість
Уміння:
-            застосовувати фізичні знання для генерування ідей та ініціатив щодо проектної, конструкторської та винахідницької діяльності, для вирішення життєвих проблем, пов’язаних із матеріальними й енергетичними ресурсами;
-            прогнозувати вплив фізики на розвиток технологій, нових напрямів підприємництва;
-            оцінювати можливість застосування набутих знань з фізики в майбутній професійній діяльності, для ефективного вирішення повсякденних проблем;
-            оцінювати власні здібності щодо вибору майбутньої професії, пов’язаною з фізикою чи технікою;
-            економно й ефективно використовувати сучасну техніку, матеріальні ресурси;
-            ефективно організовувати власну діяльність.
Ставлення:
-         ціннісне ставлення до фізичних знань, результатів власної праці та праці інших людей;
-         усвідомлення необхідності виваженого підходу до вибору професії, оцінка власних здібностей;
-         ініціативність, працьовитість, відповідальність як запорука результативності власної діяльності;
-         прагнення досягти певного соціального статусу, зробити внесок до економічного процвітання держави.
Навчальні ресурси:
приклади успішних бізнес-проектів у галузі новітніх технологій (мікроелектроніка, нанотехнології, космічна техніка, електромобілі тощо), навчальні екскурсії на високотехнологічні підприємства, зустрічі з успішними підприємцями
8
Соціальна й громадянська компетентності
Уміння:
-          займати активну та відповідальну громадянську позицію в учнівському колективі, самоврядуванні школи, серед мешканців селища, мікрорайону тощо;
-          активно працювати в групах, розподіляти ролі, оцінювати вклад власний та інших, приймати виважені рішення, які сприятимуть розв’язанню досліджуваної проблеми чи завдання, важливих для даного освітнього середовища,  учнівського колективу;
-            ефективно співпрацювати в команді над реалізацією навчальних дослідницьких проектів у галузі «Природознавство», залучаючи родину та іншу спільноту;
-          визначати особистісні якості відомих учених-фізиків, що свідчать про їхню громадянську позицію, моральні якості.
Ставлення:
-            усвідомлення себе громадянином України;
-            громадянська відповідальність за стан розвитку місцевої громади, країни;
-            толерантне ставлення до точки зору іншої особи;
-            оцінювання внеску українських та іноземних учених-фізиків і винахідників у суспільний розвиток;
-            розуміння відповідальності за використання досягнень фізики для безпеки суспільства.
Навчальні ресурси:
робота в групах, проекти та інші види навчальної діяльності
9
Обізнаність і самовираження у сфері культури
Уміння:
-            використовувати знання з фізики під час реалізації власних творчих ідей;
-            виявляти фізичні явища та процеси у творах мистецтва.
Ставлення:
-            усвідомлення причетності до національної й світової культури через вивчення природничих наук і мистецтва;
-            розуміння гармонійної взаємодії людини і природи.
Навчальні ресурси:
твори мистецтва
10
Екологічна грамотність і здорове життя
Уміння:
-            застосовувати набуті знання та навички для збереження власного здоров’я та здоров’я інших;
-            дотримуватися правил безпеки життєдіяльності під час виконання навчальних експериментів, у надзвичайних ситуаціях природного чи техногенного характеру;
-            визначати причинно-наслідкові зв’язки впливу сучасного виробництва, життєдіяльності людини на  довкілля;
-            аналізувати проблеми довкілля, визначати способи їх вирішення, брати участь у практичній реалізації цих проектів;
-            оцінювати позитивний потенціал та ризики використання надбань фізики, техніки і технологій для добробуту людини й безпеки довкілля.
Ставлення:
-            готовність брати участь у природоохоронних заходах;
-            самооцінка та оцінка поведінки інших стосовно можливих ризиків для здоров’я;
-            ціннісне ставлення до власного здоров’я та здоров’я  інших людей, до навколишнього середовища як до потенційного джерела здоров’я, добробуту та безпеки;
-            усвідомлення важливості ощадного природокористування, потенціалу фізичної науки щодо збереження довкілля.
Навчальні ресурси:
навчальні проекти здоровязбережувального та екологічного спрямування


Розподіл годин
Тема
Кількість годин за програмою
Кількість годин за планом
Розділ 1. Магнітні явища
17
1 – навчальний проект
17
1 – навчальний проект
Розділ 2. Світлові явища

18
1 – навчальний проект
18
1 – навчальний проект
Розділ 3. Механічні та електромагнітні хвилі
8
1 – навчальний проект
9
1 – навчальний проект
Розділ 4. Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики
12
1 – навчальний проект
12
1 – навчальний проект
Розділ 5. Рух і взаємодія. Закони  збереження
34
4 – навчальний проект
33
4 – навчальний проект
Розділ 6. Фізика та екологія
4
4
Резерв (повторення вивченого матеріалу)
4
4
Усього 105 годин, 3 години на тиждень
























Розділ
Компоненти
Розділ 1. Магнітні явища














Знаннєвий компонент:
розуміє механізми магнітної взаємодії, електромагнітної індукції, магнітної левітації;
матеріальність магнітного поля, гіпотезу Ампера;
володіє поняттям, формулює визначення фізичної величини (індукція магнітного поля) та її одиниці;
пояснює досліди Ерстеда, Фарадея, принцип дії електромагніту, електродвигуна, електровимірювальних приладів;
знає прояви магнітного поля Землі.
Діяльнісний компонент:
застосовує формулу сили Ампера під час розв’язування задач різних типів;
графічно зображає магнітне поле;
визначає напрямки індукції магнітного поля, сили Ампера, індукційного струму;
складає електромагніт.
Ціннісний компонент:
оцінює значення магнітного поля Землі для життєдіяльності організмів;
оцінює важливість, переваги та недоліки розвитку різних напрямків електроенергетики; роль видатних учених у розвитку знань про електромагнетизм
Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній: ситуативні вправи і задачі на вплив магнітних полів; правила безпеки при експлуатації побутових приладів, електродвигунів тощо
Розділ 2. Світлові явища
















Знаннєвий компонент:
розуміє поняття світлового променю, точкового джерела світла, тонкої лінзи;
формулює визначення фізичної величини (фокусна відстань, оптична сила лінзи, показник заломлення світла); закони прямолінійного поширення, відбивання й заломлення світла;
принцип дії найпростіших оптичних приладів;
вади зору, способи їхньої корекції, методи профілактики захворювань органів зору;
одиниці оптичної сили та фокусної відстані лінзи, спектральний склад білого світла, причини різнобарв’я.
Діяльнісний компонент:
застосовує закони прямолінійного поширення, відбивання й заломлення світла, формулу тонкої лінзи під час розв’язування задач різних типів і під час виконання лабораторних робіт;
пояснює причини сонячних i місячних затемнень;
указує хід променів під час побудови зображень, отриманих за допомогою плоского дзеркала і тонкої лінзи;
вимірює фокусну відстань та визначає оптичну силу лінзи.
Ціннісний компонент:
усвідомлює значення світла для життя на Землі та в побуті;
усвідомлює значення гігієни зору та профілактики його вад
Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній: ситуативні вправи і задачі на профілактику захворювань органів зору, значення зору в житті людини та толерантне поводження і допомога людям з вадами зору тощо
Розділ 3. Механічні та електромагнітні хвилі












Знаннєвий компонент:
розуміє поняття хвильового процесу, умови утворення механічних та електромагнітних хвиль;
формулює визначення фізичної величини (довжини і частоти хвилі, гучності звуку та висоти тону); 
знає фізичні основи сучасних бездротових засобів зв’язку та комунікацій, залежність властивостей електромагнітних хвиль від частоти.
Діяльнісний компонент: використовує формули взаємозв’язку довжини, частоти й швидкості поширення хвилі, швидкості поширення хвилі для розв’язування задач різних типів;
порівнює властивості звукових та електромагнітних хвиль різних частот.
Ціннісний компонент:
оцінює вплив вібрацій і шумів на живі організми;
пояснює значення сучасних засобів зв’язку та комунікацій
Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній: ситуативні вправи і задачі на дотримання безпеки життєдіяльності і гігієни слуху; значення звуків у житті людини та толерантне поводження і допомога людям з вадами слуху; вплив, захист та значення для розвитку суспільства сучасних засобів зв’язку тощо
Розділ 4. Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики












Знаннєвий компонент:
знає сучасні моделі атома та ядра;
описує досліди Резерфорда, йонізаційної дії радіоактивного випромінювання;
знає поняття радіоактивності, ізотопу, періоду піврозпаду й активності радіонукліда, ядерної та термоядерної реакцій;
розуміє механізм ланцюгових ядерних реакцій; принцип дії ядерного реактора; механізми ядерних процесів у Сонця й зір;
знає про вплив радіоактивного випромінювання на живі організми.
Діяльнісний компонент:
пояснює йонізаційну дію радіоактивного випромінювання;
користується дозиметром (за наявності);
використовує набуті знання для безпечної життєдіяльності.
Ціннісний компонент:
усвідомлює переваги, недоліки і перспективи розвитку атомної енергетики, можливості використання термоядерного синтезу;
оцінює доцільність використання атомної енергетики та її вплив на екологію, ефективність методів захисту від впливу радіоактивного випромінювання
Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній: ситуативні вправи і задачі на переваги і недоліки використання ядерної енергії, розвиток атомної енергетики України, проблеми Чорнобиля, впливи атомної енергетики на екологію, захист від впливу радіоактивного випромінювання тощо
Розділ 5. Рух і взаємодія. Закони  збереження



















Знаннєвий компонент:
знає характеристики і властивості рівноприскореного руху; поняття інерціальної системи відліку, прискорення, імпульсу тіла, прискорення вільного падіння; перший, другий та третій закони Ньютона, закон всесвітнього тяжіння, закон збереження імпульсу;
наводить приклади застосування фізичних знань у сфері матеріальної й духовної культури; прояви і наслідки фундаментальних взаємодій, універсальний характер законів збереження в природі;
основні закони і закономірності, що характеризують механічний рух і взаємодію, тепловий рух, взаємодію електрично заряджених тіл;
історію розвитку фізичної картини світу;
роль фізики як фундаментальної науки сучасного природознавства;
сучасну фізичну картину світу.
Діяльнісний компонент:
застосовує набуті знання, формули прискорення, імпульсу тіла, рівняння прямолінійного рівноприскореного руху, законів Ньютона, законів збереження механічної енергії та імпульсу в процесі розв’язування фізичних задач різних типів та під час виконання лабораторних робіт;
характеризує рух під дією кількох сил (у вертикальному та горизонтальному напрямках і по похилій площині);
будує графіки залежності швидкості та переміщення від часу для прямолінійного рівноприскореного руху;
застосовує закони збереження для пояснення фізичних явищ і процесів;
обґрунтовує органічну єдність людини та природи.
Ціннісний компонент:
оцінює роль законів Ньютона у розвитку фізичного знання, фундаментальний характер законів збереження;
оцінює межі застосування класичної механіки, межі застосування фізичних законів і теорій, досягнення людства та внесок України в освоєння космосу
Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній: ситуативні вправи і задачі на безпеку руху, інформація про досягнення України в освоєнні космосу, гігієну опорно-рухового апарату, толерантне поводження і допомогу людям з вадами опорно-рухового апарату тощо
Розділ 6. Фізика та екологія
Знаннєвий компонент:
знає фізичні параметри забрудненості довкілля (механічної, шумової, електромагнітної, радіаційної); механізми впливу сонячного випромінювання на життєдіяльність організмів; механізми йонізаційного впливу на організми електромагнітного смогу й радіоактивного випромінювання;
фізико-технічні основи роботи засобів попередження та очищення довкілля від викидів;
фізичні основи безпечної енергетики.
Діяльнісний компонент:
визначає фізичні параметри безпечної життєдіяльності людини за довідниковими джерелами.
Ціннісний компонент:
усвідомлює необхідність екологічно виваженого використання досягнень сучасної фізики для суспільного розвитку, вплив цього процесу на життя та майбутнє існування людей на Землі; причинно-наслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи


Демонстраційний експеримент
Розділ
Демонстрації
Розділ 1. Магнітні явища
1. Постійні магніти.
2. Конфігурації магнітних полів.
3. Магнітне поле Землі.
4. Дослід Ерстеда.
5. Електромагніт.
6. Дія магнітного поля на струм.
7. Електродвигун.
8. Явище електромагнітної індукції.
9. Генератори індукційного струму
Розділ 2. Світлові явища
1. Прямолінійне поширення світла.
2. Відбивання світла.
3. Зображення в плоскому дзеркалі.
4. Заломлення світла.
5. Хід променів у лінзах.
6. Утворення зображень за допомогою лінзи.
8. Будова та дія оптичних приладів (фотоапарата, проекційного апарата тощо).
9. Модель ока.
10. Інерція зору
11. Розкладання білого світла за допомогою призми
Розділ 3. Механічні та електромагнітні хвилі
1. Поширення механічних коливань у пружному середовищі.
2. Залежність гучності звуку від амплітуди коливань.
3. Залежність висоти тону від частоти коливань.
4. Випромінювання і поглинання електромагнітних хвиль.
5. Шкала електромагнітних хвиль
Розділ 4. Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики
1. Модель досліду Резерфорда.
2. Модель атома. Модель ядра атому.
3. Принцип дії лічильника іонізаційних частинок.
4. Дозиметри (за наявності)
Розділ 5. Рух і взаємодія. Закони  збереження
1. Рівноприскорений рух
2. Падіння тіл у повітрі та розрідженому просторі (трубка Ньютона).
3. Рух тіл під дією кількох сил.
4. Явище інерції.
5. Взаємодія тіл.
6. Реактивний рух.
7. Закони збереження
Розділ 6. Фізика та екологія
Фрагменти відеозаписів науково-популярних телепрограм щодо сучасних проблем екології та енергетики в Україні та світі


Графік письмових робіт
Розділ
Письмові роботи
Дата проведення
Розділ 1. Магнітні явища
Самостійна робота № 1
Лабораторна робота № 1
Лабораторна робота № 2
Навчальний проект № 1
Контрольна робота №1

Розділ 2. Світлові явища

Лабораторна робота № 3
Лабораторна робота № 4
Лабораторна робота № 5
Самостійна робота № 2
Навчальний проект № 2
Контрольна робота № 2

Розділ 3. Механічні та електромагнітні хвилі
Лабораторна робота № 6
Самостійна робота № 3
Навчальний проект № 3
Контрольна робота № 3

Розділ 4. Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики
Самостійна робота № 4
Навчальний проект № 4
Контрольна робота № 4

Розділ 5. Рух і взаємодія. Закони  збереження
Самостійна робота № 5
Самостійна робота № 6
Самостійна робота № 7
Контрольна робота № 5
Лабораторна робота № 7
Самостійна робота № 8
Самостійна робота № 9
Навчальний проект № 5
Контрольна робота № 6

Усього письмових робіт
Самостійних робіт – 9
Лабораторних робіт – 7
Навчальних проектів - 5
Контрольних робіт - 6


Дата
Тип уроку
Тема уроку
Домашнє завдання
Розділ 1. Магнітні явища

1

Комбінований урок
Магнітні явища. Постійні магніти, взаємодія магнітів. Магнітне поле. Магнітне поле Землі

Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу      письмово. Розв’язати завдання №№    задачника. Розпочати підготовку навчального проекту № 1
2

Комбінований урок
Дослід Ерстеда. Магнітне поле провідника зі струмом. Дія магнітного поля на провідник зі струмом.

Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу     письмово. Розв’язати завдання №№  задачника
3

Комбінований урок
Магнітні властивості речовин та їх застосування. Гіпотеза Ампера.

Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№ задачника
4

Комбінований урок
Електромагніти.

Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№ задачника
5

Комбінований урок
Магнітна левітація
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  №№ задачника. Підготувати лабораторну роботу № 1
6

Урок формування практичних навичок
Лабораторна робота № 1.  Складання та випробування електромагніту
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника
7

Комбінований урок
Індукція магнітного поля. Сила Ампера.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання   №№ задачника
8

Комбінований урок
Електродвигуни. Гучномовці
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання   №№ задачника
9

Комбінований урок
Електровимірювальні прилади

Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання   №№ задачника
10

Урок формування навичок розв’язання задач
Розв’язання задач
Повторити §  . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№  задачника.
11

Урок формування навичок розв’язання задач
Розв’язання задач
Повторити §  . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№  задачника. Підготуватися до самостійної роботи № 1
12

Урок формування навичок розв’язання задач. Поточний контроль знань
Розв’язання задач. Самостійна робота № 1
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№  задачника
13

Комбінований урок
Явище електромагнітної індукції. Досліди Фарадея. Індукційний електричний струм
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання   №№    задачника
14

Комбінований урок
Генератори індукційного струму. Промислові джерела електричної енергії
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання   №№ задачника. Підготувати лабораторну роботу № 2
15

Урок формування практичних навичок
Лабораторна робота № 2. Спостереження явища електромагнітної індукції
Повторити §  . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№  задачника. Підготувати навчальні проекти до захисту
16

Урок захисту навчального проекту
Орієнтовні теми навчальних проектів:
1.Магнітні матеріали та їх використання.
2.Магнітний запис інформації в комп’ютерній техніці.
3. Прояви та застосування магнітних взаємодій у природі й техніці.
4.Геомагнітне поле Землі. Магнітні бурі
Допрацювати навчальний проект
17

Урок узагальнення, систематизації знань учнів, удосконалення навичок розв’язання задач
Розв’язання задач. Підготовка до контрольної роботи
Повторити §§   .
Розв’язати завдання №№  задачника. Виписати у блокнот формули з вивченої теми. Підготуватися до контрольної роботи № 1

18

Урок контролю знань
Контрольна робота № 1 з теми «Магнітні явища»
Повторити вивчений матеріал (§§      )

Розділ 2. Світлові явища

19/1

Комбінований урок
Аналіз контрольної роботи № 1.
Світлові явища. Швидкість поширення світла. Світловий промінь. Закон прямолінійного поширення світла.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№        задачника.
Розпочати підготовку навчального проекту № 2
20/2

Комбінований урок
Сонячне та місячне затемнення
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№        задачника.
21/3

Комбінований урок
Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника.
22/4

Урок формування навичок розв’язання задач
Розв’язання задач
Повторити §  . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№  задачника. Підготувати лабораторну роботу № 3
23/5

Урок формування практичних навичок
Лабораторна робота № 3. Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника
24/6

Комбінований урок
Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника.
25/7

Урок формування навичок розв’язання задач
Розв’язання задач
Повторити §  . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№  задачника. Підготувати лабораторну роботу № 4
26/8

Урок формування практичних навичок
Лабораторна робота № 4.
Дослідження заломлення світла
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника
27/9

Комбінований урок
Розкладання білого світла на кольори. Утворення кольорів.

Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника
28/10

Комбінований урок
Лінзи. Оптична сила й фокусна відстань лінзи. Отримання зображень за допомогою лінзи
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника
29/11

Комбінований урок
Формула тонкої лінзи.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника
30/12

Урок формування навичок розв’язання задач
Розв’язання задач
Повторити §  . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання  №№ задачника
31/13

Комбінований урок
Найпростіші оптичні прилади. Окуляри.
Око як оптичний прилад. Зір і бачення. Вади зору та їх корекція
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника. Підготувати лабораторну роботу  № 5
32/14

Урок формування практичних навичок
Лабораторна робота № 5.
Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника
33/15

Урок формування навичок розв’язання задач
Розв’язання задач
Повторити §  . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання  №№ задачника. Підготуватися до самостійної роботи № 2
34/16

Урок формування навичок розв’язання задач. Поточний контроль знань
Розв’язання задач. Самостійна робота № 2
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№  задачника. Підготувати навчальні проекти до захисту
35/17

Урок захисту навчального проекту
Орієнтовні теми навчальних проектів:
1. Складання найпростішого оптичного приладу.
2. Оптичні ілюзії
Допрацювати навчальний проект
36/18

Урок узагальнення, систематизації знань учнів, удосконалення навичок розв’язання задач
Розв’язання задач. Підготовка до контрольної роботи
Повторити §§   .
Розв’язати завдання №№  задачника. Виписати у блокнот формули з вивченої теми. Підготуватися до контрольної роботи № 2

37/19

Урок контролю знань
Контрольна робота № 2 з теми «Світлові явища»
Повторити вивчений матеріал (§§      )

Розділ 3. Механічні та електромагнітні хвилі

38/1

Комбінований урок
Аналіз контрольної роботи № 2.
Виникнення і поширення механічних хвиль. Звукові хвилі. Швидкість поширення звуку, довжина і частота звукової хвилі. Гучність звуку та висота тону.  Інфра- та ультразвуки
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№  задачника.
Розпочати підготовку навчального проекту № 3
39/2

Комбінований урок
Електромагнітне поле і електромагнітні хвилі. Швидкість поширення, довжина і частота електромагнітної хвилі
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника
40/3

Комбінований урок
Залежність властивостей електромагнітних хвиль від частоти. Шкала електромагнітних хвиль
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника
41/4

Комбінований урок
Залежність властивостей електромагнітних хвиль від частоти. Шкала електромагнітних хвиль
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника. Підготувати лабораторну роботу № 6
42/5

Урок формування практичних навичок
Лабораторна робота № 6. Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобів

Повторити §  . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання  №№ задачника.
43/6

Урок формування навичок розв’язання задач
Розв’язання задач
Повторити §  . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання  №№ задачника. Підготуватися до самостійної роботи № 3
44/7

Урок формування навичок розв’язання задач. Поточний контроль знань
Розв’язання задач. Самостійна робота № 3
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№  задачника. Підготувати навчальні проекти до захисту
45/8

Урок захисту навчального проекту
Орієнтовні теми навчальних проектів:
1.Звуки в житті людини.
2.Застосування інфра- та ультразвуків у техніці.
3.Вібрації і шуми та їх вплив на живі організми.
4.Електромагнітні хвилі в природі й техніці.
5.Вплив електромагнітного випромінювання на організм людини
Допрацювати навчальний проект
46/9

Урок узагальнення, систематизації знань учнів, удосконалення навичок розв’язання задач
Розв’язання задач. Підготовка до контрольної роботи
Повторити §§   .
Розв’язати завдання №№  задачника. Виписати у блокнот формули з вивченої теми. Підготуватися до контрольної роботи № 3

47/10

Урок контролю знань
Контрольна робота № 3 з теми «Механічні та електромагнітні хвилі»
Повторити вивчений матеріал (§§      )




Розділ 4. Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики

48/1

Комбінований урок
Аналіз контрольної роботи № 3.
Сучасна модель атома. Досліди Резерфорда. Протонно-нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№  задачника.
Розпочати підготовку навчального проекту № 4
49/2

Комбінований урок
Ізотопи. Використання ізотопів

Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника
50/3

Комбінований урок
Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання, їхня фізична природа і властивості.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника
51/4

Комбінований урок
Період піврозпаду радіонукліда
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника
52/5

Комбінований урок
Іонізаційна дія радіоактивного випромінювання. Природний радіоактивний фон. Дозиметри. Біологічна дія
радіоактивного випромінювання
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника
53/6

Комбінований урок
Поділ важких ядер. Ланцюгова ядерна реакція поділу
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника
54/7

Комбінований урок
Ядерний реактор. Атомні електростанції. Атомна енергетика України. Екологічні проблеми атомної енергетики
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника
55/8

Комбінований урок
Термоядерні реакції. Енергія Сонця й зір
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника
56/9

Урок формування навичок розв’язання задач
Розв’язання задач
Повторити §  . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання  №№ задачника. Підготуватися до самостійної роботи № 4
57/10

Урок формування навичок розв’язання задач. Поточний контроль знань
Розв’язання задач. Самостійна робота № 4
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№  задачника. Підготувати навчальні проекти до захисту
58/11

Урок захисту навчального проекту
Орієнтовні теми навчальних проектів:
1.Ознайомлення із роботою побутового дозиметра.
2.Складання радіаційної карти регіону.
3.Радіологічний аналіз місцевих продуктів харчування.
4.Екологічні проблеми атомної енергетики
Допрацювати навчальний проект
59/12

Урок узагальнення, систематизації знань учнів, удосконалення навичок розв’язання задач
Розв’язання задач. Підготовка до контрольної роботи
Повторити §§   .
Розв’язати завдання №№  задачника. Виписати у блокнот формули з вивченої теми. Підготуватися до контрольної роботи №4

60/13

Урок контролю знань
Контрольна робота № 4 з теми «Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики»
Повторити вивчений матеріал (§§      ).
Розв’язати завдання №№       задачника



Розділ 5. Рух і взаємодія. Закони  збереження

61/1

Комбінований урок
Аналіз контрольної роботи № 4. Рівноприскорений рух. Прискорення

Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника. Розпочати підготовку навчального проекту № 5
62/2

Урок формування навичок розв’язання задач
Розв’язання задач
Повторити §  . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання  №№ задачника
63/3

Комбінований урок
Графіки прямолінійного рівноприскореного руху
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника
64/4

Урок формування навичок розв’язання задач
Розв’язання задач
Повторити §  . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання  №№ задачника. Підготуватися до самостійної роботи № 5
65/5

Урок формування навичок розв’язання задач. Поточний контроль знань
Розв’язання задач. Самостійна робота № 5
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№  задачника
66/6

Комбінований урок
Інерціальні системи відліку. Закони Ньютона

Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника
67/7

Урок формування навичок розв’язання задач
Розв’язання задач
Повторити §  . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання  №№ задачника
68/8

Комбінований урок
Закон всесвітнього тяжіння. Прискорення вільного падіння
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника
69/9

Комбінований урок
Рух тіла під дією сили тяжіння
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника
70/10

Урок формування навичок розв’язання задач
Розв’язання задач
Повторити §  . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання  №№ задачника. Підготуватися до самостійної роботи № 6
71/11

Урок формування навичок розв’язання задач. Поточний контроль знань
Розв’язання задач. Самостійна робота № 6
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№  задачника
72/12

Комбінований урок
Рух тіла під дією кількох сил (у вертикальному напрямі)

Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника
73/13

Комбінований урок
Рух тіла під дією кількох сил (у горизонтальному напрямі)

Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника
74/14

Комбінований урок
Рух тіла під дією кількох сил (по похилій площині)

Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника
75/15

Урок формування навичок розв’язання задач
Розв’язання задач
Повторити §  . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника». Підготуватися до самостійної роботи № 7
76/16

Урок формування навичок розв’язання задач. Поточний контроль знань
Розв’язання задач. Самостійна робота № 7
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№  задачника
77/17

Урок узагальнення, систематизації знань учнів, удосконалення навичок розв’язання задач
Розв’язання задач. Підготовка до контрольної роботи
Повторити §§   .
Розв’язати завдання №№  задачника. Виписати у блокнот формули з вивченої теми. Підготуватися до контрольної роботи № 5

78/18

Урок контролю знань
Контрольна робота № 5 з теми «Рух і взаємодія. Закони  збереження»
Повторити вивчений матеріал (§§      )

79/19

Комбінований урок
Аналіз контрольної роботи № 5. Взаємодія тіл. Імпульс.

Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника
80/20

Комбінований урок
Закон збереження імпульсу
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника
81/21

Урок формування навичок розв’язання задач
Розв’язання задач
Повторити §  . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника
82/22

Комбінований урок
Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника
83/23

Урок формування навичок розв’язання задач
Розв’язання задач
Повторити §  . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника. Підготуватися до самостійної роботи № 8
84/24

Урок формування навичок розв’язання задач. Поточний контроль знань
Розв’язання задач. Самостійна робота № 8
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№  задачника
85/25

Комбінований урок
Застосування законів збереження енергії і імпульсу в механічних явищах
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника
86/26

Урок формування навичок розв’язання задач
Розв’язання задач
Повторити §  . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№  задачника.
87/27

Комбінований урок
Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій.
Фундаментальний характер законів збереження в природі. Прояви законів збереження в теплових, електромагнітних, ядерних явищах.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника
88/28

Комбінований урок
Еволюція фізичної картини світу. Вплив фізики на суспільний розвиток та науково-технічний прогрес
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника. Підготуватися до лабораторної роботи № 6
89/29

Урок формування практичних навичок
Лабораторна робота № 7.
Вивчення закону збереження механічної енергії
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ задачника. Підготувати навчальні проекти до захисту
90/30

Урок формування навичок розв’язання задач
Розв’язання задач
Повторити §  . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№  задачника. Підготуватися до самостійної роботи № 7
91/31

Урок формування навичок розв’язання задач. Поточний контроль знань
Розв’язання задач. Самостійна робота № 9
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№  задачника. Підготуватися до самостійної роботи № 8
92/32

Урок узагальнення, систематизації знань учнів, удосконалення навичок розв’язання задач
Розв’язання задач. Підготовка до контрольної роботи
Повторити §§   .
Розв’язати завдання №№  задачника. Виписати у блокнот формули з вивченої теми. Підготуватися до контрольної роботи № 6

93/33

Урок контролю знань
Контрольна робота № 6 з теми «Рух і взаємодія. Закони  збереження»
Повторити вивчений матеріал (§§      )

94/34

Урок захисту навчального проекту
Орієнтовні теми навчальних проектів:
1.Людина і Всесвіт.
2.Фізика в житті сучасної людини.
3.Сучасний стан фізичних досліджень в Україні та світі.
4.Україна – космічна держава.
5.Видатні вітчизняні та закордонні вчені-фізики
Допрацювати навчальний проект
95/35

Урок захисту навчального проекту
Орієнтовні теми навчальних проектів:
1.Людина і Всесвіт.
2.Фізика в житті сучасної людини.
3.Сучасний стан фізичних досліджень в Україні та світі.
4.Україна – космічна держава.
5.Видатні вітчизняні та закордонні вчені-фізики
Допрацювати навчальний проект
96/36

Урок захисту навчального проекту
Орієнтовні теми навчальних проектів:
1.Людина і Всесвіт.
2.Фізика в житті сучасної людини.
3.Сучасний стан фізичних досліджень в Україні та світі.
4.Україна – космічна держава.
5.Видатні вітчизняні та закордонні вчені-фізики
Допрацювати навчальний проект
97/37

Урок захисту навчального проекту
Орієнтовні теми навчальних проектів:
1.Людина і Всесвіт.
2.Фізика в житті сучасної людини.
3.Сучасний стан фізичних досліджень в Україні та світі.
4.Україна – космічна держава.
5.Видатні вітчизняні та закордонні вчені-фізики
Допрацювати навчальний проект



Розділ 6. Фізика та екологія

98/1

Комбінований урок
Аналіз контрольної роботи № 6.
Фізика і проблеми безпеки життєдіяльності людини
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника
99/2

Комбінований урок
Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника
100/3

Комбінований урок
Альтернативні джерела енергії

Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника
101/4

Комбінований урок
Альтернативні джерела енергії

Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№      задачника



Резерв. Повторення вивченого матеріалу

102/1

Урок повторення, удосконалення навичок розв’язання задач
Повторення розділів 1. Магнітні явища. 2. Світлові явища
Повторити §§   .
Розв’язати завдання №№    задачника

103/2

Урок повторення, удосконалення навичок розв’язання задач
Повторення розділу 3. Механічні та електромагнітні хвилі
Повторити §§   .
Розв’язати завдання №№    задачника

104/3

Урок повторення, удосконалення навичок розв’язання задач
Повторення розділу 4. Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики
Повторити §§   .
Розв’язати завдання №№    задачника

105/4

Урок повторення, удосконалення навичок розв’язання задач
Повторення розділу 5. Рух і взаємодія. Закони  збереження
Повторити §§   .
Розв’язати завдання №№    задачника


Комментариев нет:

Отправить комментарий