Фізика. 8 клас. Нова програма

Надаємо  8 клас.



Календарно-тематичне планування. Фізика. 8 клас. 2 години на тиждень (70 годин)
(Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)


Фізика, 8клас
Підручник
Задачники
Для загальноосвітніх навчальних закладів. Автори:
І.Ю.Ненашев
Фізика. 7 клас. Збірник задач
Харків, видавництво «Ранок», 2016рік



Ключові компетентності
Компоненти
1
Спілкування державною (і рідною — у разі відмінності) мовами
Уміння:
-                     сприймати пояснення вчителя, розуміти інформацію з підручників, посібників й інших текстових та медійних джерел державною/рідною мовою;
-                     усно й письмово тлумачити фізичні поняття, факти, явища, закони, теорії;
-                     представляти текстову інформацію в іншому вигляді;
-                     описувати (усно чи письмово) етапи проведення фізичного експерименту, використовуючи арсенал мовних засобів (терміни, поняття тощо);
-                     складати план виступу, будувати відповідь, готувати реферат, повідомлення;
-                     обговорювати проблеми природничого змісту, брати участь у дискусії.
Ставлення:
-            усвідомлення  потреби вільного володіння державною мовою для грамотного висловлювання власної думки, особистісного розвитку, здійснення навчальної та професійної діяльності;
-            розуміння значущості внеску учених-фізиків, зокрема українських, у розвиток світової науки;
-            прагнення до самовдосконалення, збагачення, поповнення та систематичного вживання української природничо-наукової термінологічної лексики.
Навчальні ресурси:
навчальні, науково-популярні, художні тексти та медійні матеріали, твори мистецтва, що містять описи фізичних явищ; дослідницькі проекти міжпредметного змісту
2
Спілкування іноземними мовами
Уміння:
-            використовувати іншомовні навчальні та науково-популярні джерела для отримання інформації фізичного й технічного змісту, самоосвіти та саморозвитку;
-            розуміти фізичні поняття та найуживаніші терміни іноземною мовою, використовувати їх в усних чи письмових текстах;
-            описувати природничі проблеми іноземною мовою;
-            спілкуватися на тематичних міжнародних форумах та у соціальних мережах із співрозмовниками з інших країн.
Ставлення:
-            зацікавленість інформацією фізичного й технічного змісту іноземною мовою;
-            розуміння глобальності екологічних проблем і прагнення долучитися до їх вирішення, зокрема й за посередництвом іноземної мови
Навчальні ресурси:
довідкова література, онлайнові перекладачі, іншомовні сайти, статті з Вікіпедії іноземними мовами, іноземні підручники і посібники
3
Математична компетентність
Уміння:
-            застосовувати математичні методи для опису, дослідження фізичних явищ і процесів, розв’язування фізичних задач, опрацювання та оцінювання результатів експерименту;
-            розуміти й використовувати математичні методи для аналізу та опису фізичних моделей реальних явищ і процесів.
Ставлення:
-            усвідомлення важливості математичного апарату для опису та розв’язання фізичних проблем і задач.
Навчальні ресурси:
завдання на виконання розрахунків, алгебраїчних перетворень, побудову графіків, малюнків, аналіз і представлення результатів експериментів та лабораторних робіт, обробка статистичної інформації, інформації наведеної в графічній, табличній й аналітичній формах
4
Основні компетентності у природничих науках і технологіях
Уміння:
-            пояснювати природні явища і технологічні процеси;
-            використовувати знання з фізики для вирішення завдань, пов’язаних із реальними об’єктами природи і техніки;
-            за допомогою фізичних методів самостійно чи в групі досліджувати природу.
Ставлення:
-            відповідальність за ощадне використання природних ресурсів;
-            готовність до вирішення проблем, пов’язаних зі станом довкілля;
-            оцінка значення фізики та технологій для формування цілісної наукової картини світу, сталого розвитку.
Навчальні ресурси:
навчальні проекти, конструкторські завдання, фізичні задачі, ситуативні вправи щодо дослідження стану довкілля, ощадного використання природних ресурсів тощо, відвідування музеїв науки й техніки
5
Інформаційно-цифрова компетентність


Уміння:
-            визначати можливі джерела інформації, відбирати необхідну інформацію, оцінювати, аналізувати, перекодовувати інформацію;
-            використовувати сучасні пристрої для отримання, опрацювання, збереження, передачі та представлення інформації;
-            використовувати сучасні цифрові технології і пристрої для вивчення фізичних явищ, для обробки результатів експериментів, моделювання фізичних явищ і процесів;
-            дотримуватися правил безпеки в мережах та мережевого етикету.
Ставлення:
-            ціннісні орієнтири у володінні навичками роботи з інформацією, сучасною цифровою технікою;
-            дотримання авторського права, етично-моральних принципів поводження з інформацією.
Навчальні ресурси:
освітні цифрові ресурси, навчальні посібники
6
Уміння вчитися впродовж життя
Уміння:
-            ставити перед собою цілі й досягати їх, вибудовувати власну траєкторію розвитку впродовж життя;
-            планувати, організовувати, здійснювати, аналізувати та коригувати власну навчально-пізнавальну діяльність;
-            застосовувати набуті знання для оволодіння новими, для їх систематизації та узагальнення.
Ставлення:
-            ціннісні орієнтири у володінні навчально-пізнавальними навичками, допитливість і спостережливість, готовність до інновацій;
-            позитивне емоційне сприйняття власного розвитку, отримання задоволення від інтелектуальної діяльності.
Навчальні ресурси:
дидактичні засоби
7
Ініціативність
і підприємливість
Уміння:
-            застосовувати фізичні знання для генерування ідей та ініціатив щодо проектної, конструкторської та винахідницької діяльності, для вирішення життєвих проблем, пов’язаних із матеріальними й енергетичними ресурсами;
-            прогнозувати вплив фізики на розвиток технологій, нових напрямів підприємництва;
-            оцінювати можливість застосування набутих знань з фізики в майбутній професійній діяльності, для ефективного вирішення повсякденних проблем;
-            оцінювати власні здібності щодо вибору майбутньої професії, пов’язаною з фізикою чи технікою;
-            економно й ефективно використовувати сучасну техніку, матеріальні ресурси;
-            ефективно організовувати власну діяльність.
Ставлення:
-         ціннісне ставлення до фізичних знань, результатів власної праці та праці інших людей;
-         усвідомлення необхідності виваженого підходу до вибору професії, оцінка власних здібностей;
-         ініціативність, працьовитість, відповідальність як запорука результативності власної діяльності;
-         прагнення досягти певного соціального статусу, зробити внесок до економічного процвітання держави.
Навчальні ресурси:
приклади успішних бізнес-проектів у галузі новітніх технологій (мікроелектроніка, нанотехнології, космічна техніка, електромобілі тощо), навчальні екскурсії на високотехнологічні підприємства, зустрічі з успішними підприємцями
8
Соціальна й громадянська компетентності
Уміння:
-          займати активну та відповідальну громадянську позицію в учнівському колективі, самоврядуванні школи, серед мешканців селища, мікрорайону тощо;
-          активно працювати в групах, розподіляти ролі, оцінювати вклад власний та інших, приймати виважені рішення, які сприятимуть розв’язанню досліджуваної проблеми чи завдання, важливих для даного освітнього середовища,  учнівського колективу;
-            ефективно співпрацювати в команді над реалізацією навчальних дослідницьких проектів у галузі «Природознавство», залучаючи родину та іншу спільноту;
-          визначати особистісні якості відомих учених-фізиків, що свідчать про їхню громадянську позицію, моральні якості.
Ставлення:
-            усвідомлення себе громадянином України;
-            громадянська відповідальність за стан розвитку місцевої громади, країни;
-            толерантне ставлення до точки зору іншої особи;
-            оцінювання внеску українських та іноземних учених-фізиків і винахідників у суспільний розвиток;
-            розуміння відповідальності за використання досягнень фізики для безпеки суспільства.
Навчальні ресурси:
робота в групах, проекти та інші види навчальної діяльності
9
Обізнаність і самовираження у сфері культури
Уміння:
-            використовувати знання з фізики під час реалізації власних творчих ідей;
-            виявляти фізичні явища та процеси у творах мистецтва.
Ставлення:
-            усвідомлення причетності до національної й світової культури через вивчення природничих наук і мистецтва;
-            розуміння гармонійної взаємодії людини і природи.
Навчальні ресурси:
твори мистецтва
10
Екологічна грамотність і здорове життя
Уміння:
-            застосовувати набуті знання та навички для збереження власного здоров’я та здоров’я інших;
-            дотримуватися правил безпеки життєдіяльності під час виконання навчальних експериментів, у надзвичайних ситуаціях природного чи техногенного характеру;
-            визначати причинно-наслідкові зв’язки впливу сучасного виробництва, життєдіяльності людини на  довкілля;
-            аналізувати проблеми довкілля, визначати способи їх вирішення, брати участь у практичній реалізації цих проектів;
-            оцінювати позитивний потенціал та ризики використання надбань фізики, техніки і технологій для добробуту людини й безпеки довкілля.
Ставлення:
-            готовність брати участь у природоохоронних заходах;
-            самооцінка та оцінка поведінки інших стосовно можливих ризиків для здоров’я;
-            ціннісне ставлення до власного здоров’я та здоров’я  інших людей, до навколишнього середовища як до потенційного джерела здоров’я, добробуту та безпеки;
-            усвідомлення важливості ощадного природокористування, потенціалу фізичної науки щодо збереження довкілля.
Навчальні ресурси:
навчальні проекти здоровязбережувального та екологічного спрямування


Розподіл годин
Тема
Кількість годин за програмою
Кількість годин за планом
Розділ 1. Теплові явища
30
3 – навчальний проект
29
3 – навчальний проект
Розділ 2. Електричні явища. Електричний струм

30
3 – навчальний проект
31
3 – навчальний проект
Резерв (повторення вивченого матеріалу)
4
4
Усього 70 годин, 2 години на тиждень
70
70
















Розділ
Компоненти
Розділ 1. Теплові явища


Знаннєвий компонент:
розуміє властивості теплового руху; особливості руху атомів i молекул речовини в різних агрегатних станах речовини; фізичні властивості твердих тіл, рідин і газів;
володіє поняттям, формулює визначення фізичної величини (температура, внутрішня енергія, кількість теплоти, питома теплоємність, питома теплота плавлення, пароутворення, згорання палива) та їхні одиниці;
знає способи вимірювання температури; принципи побудови температурної шкали Цельсія; два способи зміни внутрішньої енергії тіла; види теплообміну; види теплових машин;
пояснює графіки теплових процесів (нагрівання/ охолодження, плавлення/ тверднення, пароутворення/ конденсація); залежність розмірів фізичних тіл від температури.
Діяльнісний компонент:
застосовує набуті знання в процесі розв’язування задач різних типів та виконання лабораторних робіт;
застосовує рівняння теплового балансу;
аналізує графіки теплових процесів;
пояснює принцип дії теплових двигунів;
користується термометром, калориметром;
дотримується правил безпеки під час проведення експериментів.
Ціннісний компонент:
визначає переваги і недоліки впливу теплових машин та інших засобів теплотехніки на довкілля;
усвідомлює необхідність використання енергозбережувальних технологій;
оцінює роль видатних учених у розвитку знань про теплоту
Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній: ситуативні вправи і задачі на аналіз перебігу теплових процесів; усвідомлення важливості енергозбережувальних заходів у масштабах родини, громади, країни; вплив теплових машин та інших засобів теплотехніки на довкілля
Розділ 2. Електричні явища. Електричний струм
Знаннєвий компонент:
знає поняття електричного заряду, механізми електризації, характер взаємодії заряджених тіл;
розуміє природу електричного струму в різних середовищах;
формулює визначення фізичної величини (сила струму, напруга, опір провідника, робота і потужність електричного струму, електрохімічний еквівалент) і їхні одиниці;
формулює закони Кулона, збереження електричного заряду, Ома для ділянки кола, Джоуля–Ленца, Фарадея для електролізу;
знає умови виникнення електричного струму;
розрізняє види електричного розряду в газах.
Діяльнісний компонент:
застосовує закони Кулона, збереження електричного заряду, Ома для ділянки кола, Джоуля–Ленца, Фарадея для електролізу, формули сили струму, напруги, опору для послідовного й паралельного з’єднання провідників, залежності опору провідника від його довжини, площі перерізу та питомого опору матеріалу, роботи і потужності електричного струму в процесі розв’язування фізичних задач різних типів і під час виконання лабораторних робіт;
графічно зображає електричне поле;
креслить схеми простих електричних кіл;
складає прості електричні кола;
користується вимірювальними приладами для визначення сили струму, напруги, опору;
розраховує спожиту електричну енергію за допомогою побутового лічильника електроенергії;
дотримується правил безпеки під час роботи з електричними приладами й пристроями.
Ціннісний компонент:
оцінює параметри струму, безпечні для людського організму, можливості захисту людини від ураження електричним струмом;
оцінює роль видатних учених у розвитку знань про електрику; значення енергії електричного струму в побуті й техніці
Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній: ситуативні вправи і задачі на усвідомлення важливості заощадливого використання електроенергії з метою зменшення витрат сімейного бюджету; формування свідомості дотримання правил безпеки під час роботи з електричними приладами й пристроями


Демонстраційний експеримент
Розділ
Демонстрації
Розділ 1. Теплові явища
1. Дифузія газів, рідин.
2. Розширення тіл під час нагрівання.
3. Модель броунівського руху.
4. Зміна внутрішньої енергії тіла внаслідок виконання роботи.
5. Принцип дії теплового двигуна.
6. Моделі теплових двигунів
Розділ 2. Електричні явища. Електричний струм


1. Електризація різних тіл.
2. Взаємодія наелектризованих тіл.
3. Два роди електричних зарядів.
4. Подільність електричного заряду.
5. Будова й принцип дії електроскопа.
6. Електричний струм і його дії.
7. Провідники і діелектрики.
8. Джерела струму: гальванічні елементи, акумулятори, блоки живлення.
9. Вимірювання сили струму амперметром.
10. Вимірювання напруги вольтметром.
11. Залежність сили струму від напруги на ділянці кола й від опору цієї ділянки.
12. Вимірювання опору.
13. Залежність опору провідників від довжини, площі поперечного перерізу й матеріалу.
14. Будова й принцип дії реостатів.
15. Послідовне й паралельне з’єднання провідників.
16. Електроліз.
17. Струм у газах


Графік письмових робіт
Розділ
Письмові роботи
Дата проведення
Розділ 1. Теплові явища
Самостійна робота № 1
Лабораторна робота № 1
Лабораторна робота № 2
Контрольна робота №1
Самостійна робота № 2
Самостійна робота № 3
Навчальний проект № 1
Контрольна робота № 2

Розділ 2. Електричні явища. Електричний струм

Самостійна робота № 4
Самостійна робота № 5
Лабораторна робота № 3
Лабораторна робота № 4
Лабораторна робота № 5
Контрольна робота № 3
Самостійна робота № 6
Навчальний проект № 2
Контрольна робота № 4

Усього письмових робіт
Самостійних робіт – 6
Лабораторних робіт – 5
Навчальних проектів - 2
Контрольних робіт - 4


Дата
Тип уроку
Тема уроку
Домашнє завдання



Розділ 1. Теплові явища

1

Комбінований урок
Рух молекул і тепловий стан тіла. Температура. Термометри. Температурна шкала. Теплова рівновага
Вивчити §  , вивчити конспект. Розв’язати вправу      письмово. Розв’язати завдання №№    1.14, 1.15    із задачника.
Розпочати підготовку навчального проекту № 1
2

Комбінований урок
Агрегатні стани речовини. Фізичні властивостей твердих тіл, рідин і газів.
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу     письмово. Розв’язати із задачника тест для самоперевірки п. 3 «Агрегатні стани речовини»
3

Комбінований урок
Залежність розмірів фізичних тіл від температури
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  із задачника розділу «Задачі для допитливих» №№ 2.15, 2.16
4

Комбінований урок
Внутрішня енергія. Способи змінення внутрішньої енергії тіла
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  із задачника розділу «Задачі для допитливих» №№ 4.60,
5

Комбінований урок
Види теплообміну
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати із задачника тест для самоперевірки п. 4 «Внутрішня енергія. Кількість теплоти. Види теплообміну»
6

Комбінований урок
Кількість теплоти. Розрахунок кількості теплоти при нагріванні/охолодженні тіла
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  із задачника розділу «Задачі для допитливих» № 4.61.
7

Урок формування навичок розв’язання задач
Розв’язання задач
Повторити §  . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання  задачника розділу «Задачі для допитливих» № 5.60
8

Комбінований урок
Рівняння теплового балансу
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати із задачника тест для самоперевірки п. 5 «Питома теплоємність. Рівняння теплового балансу»
9

Урок формування навичок розв’язання задач
Розв’язання задач
Повторити §  . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання  задачника розділу «Задачі для допитливих» № 5.61. Підготуватися до самостійної роботи № 1
10

Урок формування навичок розв’язання задач. Поточний контроль знань
Розв’язання задач. Самостійна робота № 1
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання  задачника розділу «Задачі для допитливих» № 5.62. Підготувати лабораторну роботу № 1
11

Урок формування практичних навичок
Лабораторна робота № 1. Вивчення теплового балансу за умов змішування води різної температури
Повторити §   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання  задачника розділу «Задачі для допитливих» № 5.63
12

Урок формування навичок розв’язання задач
Розв’язання задач
Повторити §§   . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ 5.41, 5.42 із задачника. Підготувати лабораторну роботу № 2
13

Урок формування практичних навичок
Лабораторна робота № 2. Визначення питомої теплоємності речовини
Повторити §  . Розв’язати вправу
письмово. Розв’язати завдання №№ 5.58, 5.59 із задачника
14

Урок узагальнення, систематизації знань учнів, удосконалення навичок розв’язання задач
Розв’язання задач. Підготовка до контрольної роботи
Повторити §§   .
Розв’язати завдання №№  5.29, 5.30 із задачника. Виписати у блокнот формули з вивченої теми. Підготуватися до контрольної роботи № 1

15

Урок контролю знань
Контрольна робота № 1 з теми «Теплові явища»
Повторити вивчений матеріал (§§      )
Розв’язати завдання №№   5.56, 5.57 із задачника
16

Комбінований урок
Аналіз контрольної роботи. Кристалічні та аморфні тіла. Температура плавлення. Розрахунок кількості теплоти при плавленні/твердненні тіл
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати із задачника тест для самоперевірки п. 6 «Кристалічні та аморфні тіла. Плавлення та кристалізація»
17

Урок формування навичок розв’язання задач
Розв’язання задач
Повторити §   . Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  задачника розділу «Задачі для допитливих» № 6.51
18

Урок формування навичок розв’язання задач
Розв’язання задач
Повторити §§   .
Розв’язати завдання  задачника розділу «Задачі для допитливих» № 6.52
19

Комбінований урок
Пароутворення і конденсація. Кипіння. Температура кипіння. Розрахунок кількості теплоти при пароутворенні/конденсації
Вивчити §§  , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  задачника розділу «Задачі для допитливих» № 6.53, 6.54.

20

Урок формування навичок розв’язання задач
Розв’язання задач
Повторити §  . Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати із задачника тест для самоперевірки п.7 «Пароутворення та конденсація. Кипіння». Підготуватися до самостійної роботи № 2
21

Урок формування навичок розв’язання задач. Поточний контроль знань
Розв’язання задач. Самостійна робота № 2
Повторити §§   .Розв’язати вправу   письмово.
Розв’язати завдання  задачника розділу «Задачі для допитливих» № 7.51, 7.52
22

Комбінований урок
Згоряння палива. Розрахунок кількості теплоти внаслідок згоряння палива
Вивчити §  , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№  8.15, 8.16   із задачника
23

Урок формування навичок розв’язання задач
Розв’язання задач
Повторити § .Розв’язати вправу   письмово.
Розв’язати завдання №№  8.17, 8.21   із задачника
24

Комбінований урок
Теплові двигуни. Принцип дії теплових двигунів
Вивчити §  , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання № 8.27    із задачника
25

Комбінований урок
ККД теплового двигуна. Розв’язання задач

Вивчити §§   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№   9.23, 9.24  із задачника
26

Урок формування навичок розв’язання задач
Розв’язання задач
Повторити §  . Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання № 9.28     із задачника. Підготуватися до самостійної роботи № 3
27

Урок формування навичок розв’язання задач. Поточний контроль знань
Розв’язання задач. Самостійна робота № 3
Повторити §§ . Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання № 9.21    із задачника.
Підготувати навчальні проекти

28

Навчальний проект № 1
Орієнтовні теми навчальних проектів
1. Екологічні проблеми теплоенергетики та теплокористування.
2. Енергозбережувальні технології.
3. Унікальні фізичні властивості води
4. Рідкі кристали та їх використання.
5. Полімери.
6. Наноматеріали.
7. Холодильні машини. 8.Кондиціонер, теплові насоси
Допрацювати навчальний проект
29

Навчальний проект № 1
Орієнтовні теми навчальних проектів
1. Екологічні проблеми теплоенергетики та теплокористування.
2. Енергозбережувальні технології.
3. Унікальні фізичні властивості води
4. Рідки кристали та їх використання.
5. Полімери.
6. Наноматеріали.
7. Холодильні машини.
8.Кондиціонер, теплові насоси
Допрацювати навчальний проект
30

Навчальний проект № 1
Орієнтовні теми навчальних проектів
1. Екологічні проблеми теплоенергетики та теплокористування.
2. Енергозбережувальні технології.
3. Унікальні фізичні властивості води
4. Рідкі кристали та їх використання.
5. Полімери.
6. Наноматеріали.
7. Холодильні машини. 8.Кондиціонер, теплові насоси
Допрацювати навчальний проект
31

Урок узагальнення, систематизації знань учнів, удосконалення навичок розв’язання задач
Розв’язання задач. Підготовка до контрольної роботи
Повторити §§   .
Розв’язати тест для самоперевірки в п. 9 «Теплові машини» задачника. Виписати у блокнот формули з вивченої теми.
Підготуватися до контрольної роботи № 2

32

Урок контролю знань
Контрольна робота № 2 з теми «Теплові явища»
Повторити вивчений матеріал (§§    ).
Розв’язати завдання  із задачника розділу «Задачі для допитливих» №  7.54



Розділ 2. Електричні явища. Електричний струм

33

Комбінований урок
Аналіз контрольної роботи № 2. Електричні явища. Електризація тіл. Електричний заряд. Два роди електричних зарядів. Взаємодія заряджених тіл
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№  10.13, 10.14   із задачника.
Розпочати підготовку навчального проекту № 2
34

Комбінований урок
Закон Кулона. Закон збереження електричного заряду
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№  11.5, 11.10   із задачника
35

Комбінований урок
Електричне поле
Вивчити §  , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №11.16    із задачника
36

Урок формування навичок розв’язання задач
Розв’язання задач
Повторити §§ . Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання № 11.19     із задачника. Підготуватися до самостійної роботи № 4
37

Урок формування навичок розв’язання задач. Поточний контроль знань
Розв’язання задач. Самостійна робота № 4
Повторити §§   .Розв’язати вправу письмово. Розв’язати завдання  задачника розділу «Задачі для допитливих» № 10.79, 10.80

38

Комбінований урок
Електричний струм. Дії електричного струму. Провідники, напівпровідники, діелектрики
Вивчити §  , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№   12.17-12.19  із задачника
39

Комбінований урок
Струм у металах.
Джерела електричного струму
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№   13.15, 13.24  із задачника
40

Комбінований урок
Електричне коло та його основні елементи
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати із задачника тест для самоперевірки п. 13 «Джерела струму. Електричне коло».
41

Комбінований урок
Сила струму. Амперметр
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№  14.1, 14.5   із задачника
42

Комбінований урок
Електрична напруга. Вольтметр
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№   14.7, 14.8  із задачника
43

Комбінований урок
Електричний опір. Залежність опору провідника від його довжини, площі перерізу та матеріалу. Реостати
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання  задачника розділу «Задачі для допитливих» № 14.85
44

Комбінований урок
Закон Ома для ділянки кола
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання № 14.73    із задачника. Розв’язати завдання  задачника розділу «Задачі для допитливих» № 14.86
45

Урок формування навичок розв’язання задач
Розв’язання задач
Повторити §§   . Розв’язати завдання № 14.84    із задачника.  Розв’язати завдання  задачника розділу «Задачі для допитливих» № 14.87. Підготувати самостійну роботу № 5
46

Урок формування навичок розв’язання задач. Поточний контроль знань
Розв’язання задач. Самостійна робота № 5
Повторити §§   .
Розв’язати завдання №№     із задачника.
Підготувати лабораторну роботу № 3

47

Урок формування практичних навичок
Лабораторна робота № 3. Вимірювання опору провідника за допомогою амперметра й вольтметра
Повторити §§   .Розв’язати вправу   письмово.
Розв’язати із задачника тест для самоперевірки п. 14 «Сила струму та напруга. Закон Ома для ділянки кола»
48

Комбінований урок
Послідовне й паралельне з’єднання провідників

Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№     із задачника
49

Урок формування навичок розв’язання задач
Розв’язання задач
Повторити §§   .
Розв’язати завдання №№   15.16, 15.44    із задачника.
Підготувати лабораторну роботу № 4
50

Урок формування практичних навичок
Лабораторна робота № 4. Дослідження електричного кола з послідовним з’єднанням провідників
Повторити вивчений матеріал (§§    ).
Розв’язати завдання  із задачника розділу «Задачі для допитливих» №  15.90. Підготувати лабораторну роботу № 5
51

Урок формування практичних навичок
Лабораторна робота № 5. Дослідження електричного кола з паралельним з’єднанням провідників
Повторити вивчений матеріал (§§    ).
Розв’язати завдання  із задачника розділу «Задачі для допитливих» №  15.91.
52

Урок узагальнення, систематизації знань учнів, удосконалення навичок розв’язання задач
Розв’язання задач. Підготовка до контрольної роботи
Повторити §§   .
Розв’язати із задачника тест для самоперевірки п. 15 «Послідовне і паралельне з’єднання привідників». Виписати у блокнот формули з вивченої теми.
Підготуватися до контрольної роботи № 3

53

Урок контролю знань
Контрольна робота № 3 з теми «Електричні явища. Електричний струм»
Повторити вивчений матеріал (§§    ).
Розв’язати завдання  із задачника розділу «Задачі для допитливих» №  15.92
54

Комбінований урок
Аналіз контрольної роботи. Робота й потужність електричного струму
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№     із задачника
55

Комбінований урок
Закон Джоуля — Ленца. Електронагрівальні прилади
Вивчити §§   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №     із задачника
56

Урок формування навичок розв’язання задач
Розв’язання задач
Повторити §§   .
Розв’язати завдання №№  16.23, 16.27   із задачника
57

Комбінований урок
Природа електричного струму в розчинах і
розплавах електролітів. Закон Фарадея для електролізу
Вивчити §   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№     із задачника
58

Урок формування навичок розв’язання задач
Розв’язання задач
Повторити §§   .
Розв’язати завдання №№   17.25, 17.26     із задачника

59

Комбінований урок
Електричний струм у газах. Безпека людини під час роботи з електричними приладами й пристроями
Вивчити §§   , вивчити конспект. Розв’язати вправу   письмово. Розв’язати завдання №№     із задачника
60

Урок формування навичок розв’язання задач
Розв’язання задач
Повторити §§   .
Розв’язати завдання №№  17.21, 18.21   із задачника.
Підготувати самостійну роботу № 6
61

Урок формування навичок розв’язання задач. Поточний контроль знань
Розв’язання задач. Самостійна робота № 6
Повторити §§   .
Розв’язати завдання №№  17,19, 18.32    із задачника

62

Навчальний проект № 2
Орієнтовні теми навчальних проектів
1. Електрика в житті людини.
2. Сучасні побутові та промислові електричні прилади.
3. Застосування електролізу і струму в газах у практичній діяльності людини.
4. Вплив електричного струму на організм людини
Допрацювати навчальний проект
63

Навчальний проект № 2
Орієнтовні теми навчальних проектів
1. Електрика в житті людини.
2. Сучасні побутові та промислові електричні прилади.
3. Застосування електролізу і струму в газах у практичній діяльності людини.
4. Вплив електричного струму на організм людини
Допрацювати навчальний проект
64

Навчальний проект № 2
Орієнтовні теми навчальних проектів
1. Електрика в житті людини.
2. Сучасні побутові та промислові електричні прилади.
3. Застосування електролізу і струму в газах у практичній діяльності людини.
4. Вплив електричного струму на організм людини
Допрацювати навчальний проект
65

Урок узагальнення, систематизації знань учнів, удосконалення навичок розв’язання задач
Розв’язання задач. Підготовка до контрольної роботи
Повторити §§   .
Розв’язати завдання №№  16.17, 16.31    із задачника. Виписати у блокнот формули з вивченої теми. Підготуватися до контрольної роботи № 4

66

Урок контролю знань
Контрольна робота № 4 з теми «Електричні явища. Електричний струм»
Повторити вивчений матеріал (§§    ).
Розв’язати завдання  із задачника розділу «Задачі для допитливих» №  18.31



Резерв. Повторення вивченого матеріалу

67

Урок повторення, удосконалення навичок розв’язання задач
Аналіз контрольної роботи № 4.
Повторення розділу 1. «Теплові явища»
Повторити §§   .
Розв’язати завдання №№  8.24, 8.26  із задачника

68

Урок повторення, удосконалення навичок розв’язання задач
Повторення розділу 1. «Теплові явища»
Повторити §§   .
Розв’язати завдання №№  7.53, 7.42     із задачника

69

Урок повторення, удосконалення навичок розв’язання задач
Повторення розділу 2. «Електричні явища. Електричний струм»
Повторити §§   .
Розв’язати завдання №№ 18.29, 18. 30 із задачника

70

Урок повторення, удосконалення навичок розв’язання задач
Повторення розділу 2. «Електричні явища. Електричний струм»
Повторити §§   .
Розв’язати завдання №№  17.27, 17.28   із задачника

2 комментария: