Калейдоскоп педагогічних знахідок

Шановні колеги! 
Пропоную взяти участь!


           
Порядок проведення
районного  фестивалю  «Калейдоскоп педагогічних знахідок»
1. Загальні положення, мета та завдання фестивалю
1.1. Районний фестиваль кращих практик педагогів закладів освіти Шевченківського району «Калейдоскоп педагогічних знахідок» (далі – Фестиваль) проводиться з метою розвитку творчого потенціалу, виявлення, обміну та поширення ефективного педагогічного досвіду, сприяння самореалізації педпрацівників, які розробляють та запроваджують педагогічні інновації.

 
1.2. Основними завданнями Фестивалю є:
-     виявлення ініціативних, творчо працюючих педагогічних працівників, які застосовують у своїй практиці сучасні науково-теоретичні положення, самостійно розробляють нові педагогічні ідеї, методики, технології, окремі інноваційні методи, прийоми та форми роботи, моделі освітніх процесів, управлінської діяльності;
-     створення сприятливих умов для співпраці наукових, методичних і педагогічних працівників, які розробляють та запроваджують педагогічні інновації;
-     упровадження спільної розширеної практики обміну досвідом реалізації концепції Нової української школи в закладах освіти Шевченківського району.
1.3. Фестиваль проводиться на добровільних засадах і є відкритим для всіх педагогічних працівників закладів освіти Шевченківського району.
2. Організація Фестивалю
2.1. Фестиваль проводиться за номінаціями: «Управління освітою», «Дошкільна освіта», «Початкова освіта», «Позашкільна освіта», «Українська мова та література», «Зарубіжна література», «Іноземні мови», «Мови національних меншин», «Математика», «Історія», «Правознавство», «Географія, економіка», «Фізика, астрономія», «Біологія, екологія», «Хімія», «Інформатика», «Мистецтво», «Трудове навчання», «Основи здоров’я»,  «Фізична культура», «Захист Вітчизни», «Виховна робота», «Практична психологія та соціальна робота», «Інклюзивна освіта», «Бібліотечна справа».
2.2. Фестиваль проводиться у два етапи:
І етап – відбірковий (проводиться заочно) – лютий поточного року;
ІІ етап – фінальний (проводиться очно) – березень поточного року

2.3. Учасниками Фестивалю можуть бути:
-  педагогічні працівники (далі ‑ учасники) закладів загальної середньої, дошкільної,  позашкільної освіти  (особисто кожен  педагог може  подати   до
3-х описів власного досвіду у різних номінаціях, або авторами однієї конкурсної роботи може бути група, об’єднання з 3-х осіб);
- бібліотекарі закладів загальної середньої освіти.
2.4. Для участі у Фестивалі учасник до 01 лютого 2019 року має надати голові експертної групи (додаток 2) роботу з визначеної номінації (опис сутності та досвіду застосування власних інноваційних освітніх технологій, методів, форм та моделей організації освітнього процесу тощо).
2.5. Опис подається в електронному та друкованому вигляді.
2.6. Технічні вимоги до оформлення опису: оптимальний обсяг – до 3-х сторінок; розмір шрифт – 14 пт; гарнітура шрифту – Times New Roman; міжрядковий інтервал – 1; поля: ліве – 3 см, праве – 1 см, верхнє, нижнє – 2 см.
         2.7. ІІ етап Фестивалю проходить у формі методичних студій відповідно до напрямів діяльності РМО. Учасники, матеріали яких були відзначені дипломом І ступеня, мають провести майстер-клас або презентацію за темою своїх педагогічних знахідок.
3. Організаційний комітет і експертна група Фестивалю
3.1. Для організації та проведення Фестивалю створюється організаційний комітет та експертні групи.
3.2. До повноважень організаційного комітету входять:
-   здійснення координації підготовки та проведення Фестивалю за визначеними номінаціями (додаток 1);
грудень 2018 – березень 2019 року
-   розробка критеріїв оцінювання матеріалів Фестивалю;
-   систематизація матеріалів, поданих на Фестиваль, та передача їх головам експертних груп;
до 05.02.2019
-   оформлення документації Фестивалю та підбиття підсумків;
-   сприяння висвітленню результатів Фестивалю.
3.3. До повноважень експертної групи входять:
-   організація експертизи матеріалів, поданих на Фестиваль, забезпечення чіткої організації роботи та обєктивності експертних висновків;
до 20.02.2019
- надання пропозицій щодо презентацій матеріалів кращих робіт під час проведення методичних студій, засідань районних методичних обєднань;
до 28.02.2019
4. Оцінювання
4.1. Оцінювання матеріалів, представлених на Фестиваль, здійснюється в балах за відповідними критеріями (додаток 3).
4.2. Учасники, матеріали яких визнані найкращими, нагороджуються дипломами І-ІІІ ступенів оргкомітету Фестивалю.
4.3. За пропозицією експертної групи учасники Фестивалю можуть бути відзначені за окремі показники.
Критерії оцінювання

матеріалів, представлених на районний фестиваль
«Калейдоскоп педагогічних знахідок»

№ з/п
Критерії/показники оцінювання
Кількість
балів
1.
Відповідність основним засадам Концепції «Нова українська школа» (спрямованість обраних технологій, методів, форм, прийомів роботи на формування певних ключових і предметних компетентностей, цілісності знань учнів, цінностей та ставлень)
12
2.
Доля авторського внеску:
- творче застосування відомих педагогічних технологій (0-3 бали);
- апробація розроблених інноваційних педагогічних технологій (4-6 балів);
- представлення авторської системи організації освітнього процесу (7-9 балів)
9
3.
Оптимальність представленої освітньої практики (сприяє досягненню високих результатів за найменших витрат часу, фізичних, розумових сил)
6
4.
Практична значущість та можливість творчого застосування в масовій практиці закладів освіти
3
5.
Науково-методична коректність змісту, розкриття основних положень, використання сучасної загальноприйнятої термінології
6
6.
Грамотність та логіка розкриття (висвітлення) матеріалу
3
7.
Висвітлення оцінки результативності та ефективності представленої освітньої практики
6
Максимальна кількість балів:
45



 


Комментариев нет:

Отправить комментарий