Районний ТЮФ

Шановні колеги!
Пропонуємо розпочати підготовку до районного ТЮФу.. Творча група вчителів фізики визначила задачі.



     

Задачі
районного
турніру юних фізиків

(2017/2018 навчальний рік)


2. «Фігури Ліссажу». На відео представлені фігури Ліссажу. Як за наявною картинкою оцінити добротність і декремент загасання коливань? Вивчіть, як впливають розміри отвору і кількість піску в ємності на характер руху. https://www.youtube.com/watch?v=uPbzhxYTioM
2. «Фигуры Лиссажу». На видео представлена фигуры Лиссажу. Как по имеющейся картинке оценить добротность и декремент затухания колебаний? Изучите, как влияют размеры отверстия и количество песка в емкости на характер движения.

3. «Вертушка». Із стандартного аркуша А4 сконструюйте вертушку, яка за максимальний час досягне підлоги. Запропонуйте теоретичну модель вашої конструкції. Порівняйте результати вашої теорії та експериментів.

3. «Вертушка» Из стандартного листа А4 сконструируйте вертушку, которая за максимальное время достигнет пола. Предложите теоретическую модель вашей конструкции. Сравните результаты вашей теории и экспериментов.
9. Танцююча монета. Візьміть сильно охолоджену пляшку та покладіть на її горловину монету. Час від часу ви будете чути звук і бачити рухи монети. Поясніть явище і дослідіть, як характерні параметри впливають на частоту підскакування монети та на рівень гучності звуку.

9. Танцующая монета. Возьмите сильно охлажденную бутылку и положите на ее горлышко монету. Время от времени вы будете слышать звук и видеть движения монеты. Объясните явление и исследуйте, как характерные параметры влияют на частоту подскакивания монеты на уровень громкости звука.
11. Купа чи не купа? Порошкоподібну речовину, що не злипається, можна насипати так, що крупинки речовини утворять конічну купу. Дослідіть параметри, які впливають на утворення конусу.

11. Куча или не куча? Не слипающееся порошкообразное вещество можно насыпать так, что крупинки вещества образуют коническую кучу. Исследуйте параметры, которые влияют на образование конуса.
12. Вогонь і вода. Додайте до плаваючої свічки невеликий вантаж так, щоб вона ледь виступала над водою. Під час горіння свічка може продовжувати плавати. Дослідіть і поясніть це явище.
12. Огонь и вода Добавьте к плавающей свече небольшой груз, чтобы она едва выступала над водой. Во время горения свеча может продолжать плавать. Исследуйте и объясните это явление.

15. Скільки важить час? Добре відомо, що під час перетікання піску пісочний годинник змінює свою вагу (це можна спостерігати за допомогою терезів). Дослідіть і поясніть явище.

15. Сколько весит время? Хорошо известно, что во время перетекания песка песочные часы изменяют свой вес (это можно наблюдать с помощью весов). Исследуйте и объясните явление.
17. Всі тарілками лякають ...
«То тарелками пугают дескать, подлые, летают, то у вас собаки лают, то руины говорят!»
В. Висоцький
Опишіть теоретично і дослідіть експериментально рух фрізбі в струмені фонтану. Які основні параметри цього руху? Як вони залежать від параметрів струменя?
17. Все тарелками пугают …
«То тарелками пугают — дескать, подлые, летают, то у вас собаки лают, то руины говорят!»
В. Высоцкий
Описать теоретически и исследовать экспериментально движение фрисби в струе фонтана. Каковы основные параметры этого движения? Как они зависят от параметров струи?


Комментариев нет:

Отправить комментарий