Методична тема району у 2025/2026 навчальному році

 

Педагогічні колективи закладів освіти району упродовж 2025/2026 навчального року  працюватимуть над впровадженням методичної теми «Застосування сучасних технологій, методик та прийомів для підвищення якості дистанційного та змішаного навчання».

 

Мета:

створення психолого-педагогічних та технологічних умов для підвищення якості дистанційного та змішаного навчання шляхом упровадження сучасних освітніх технологій, методик і прийомів, спрямованих на розвиток пізнавальної активності, самостійності та мотивації учнів і вихованців.

 

Завдання:

·       визначення ефективних технологій, методик та прийомів, що забезпечують якісну організацію дистанційного та змішаного навчання;

·       формування у педагогів готовності до використання інноваційних інструментів навчання та комунікації в цифровому освітньому середовищі;

·       удосконалення форм педагогічної взаємодії між учасниками освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства;

·     забезпечення психолого-педагогічної підтримки учнів для формування позитивного ставлення до навчання в онлайн- і офлайн-форматі.

 

Шляхи реалізації:

·       здійснення теоретичного аналізу науково-методичних підходів до організації дистанційного та змішаного навчання;

·       вивчення та впровадження педагогічного досвіду застосування ефективних  технологій, методик та прийомів  у навчальному процесі;

·       впровадження сучасних освітніх платформ, сервісів та інструментів, що сприяють розвитку інтерактивної взаємодії учасників навчання;

·       участь в семінарах, тренінгах, майстер-класах для підвищення професійної компетентності педагогічних працівників;

·       стимулювання творчого підходу педагогів до розроблення та реалізації змішаних форм навчання.

 

Очікувані результати:

·       підвищення якості освіти через ефективне використання сучасних освітніх технологій, методик і прийомів  у дистанційному та змішаному навчанні;

·       зростання рівня цифрової компетентності педагогів і здобувачів освіти;

·       формування позитивної мотивації до навчання в умовах цифрового освітнього середовища;

·       підвищення професійної мобільності педагогів і розвитку самостійності, відповідальності та комунікативних навичок учнів;

·       створення сприятливого соціально-психологічного мікроклімату в освітніх колективах.

Комментариев нет:

Отправить комментарий