Педагогічні колективи закладів освіти району упродовж 2025/2026 навчального року працюватимуть над впровадженням методичної теми «Застосування сучасних технологій, методик та прийомів для підвищення якості дистанційного та змішаного навчання».
Мета:
створення психолого-педагогічних та технологічних умов для підвищення якості дистанційного та змішаного навчання шляхом упровадження сучасних освітніх технологій, методик і прийомів, спрямованих на розвиток пізнавальної активності, самостійності та мотивації учнів і вихованців.
Завдання:
· визначення ефективних технологій, методик та прийомів, що забезпечують якісну організацію дистанційного та змішаного навчання;
· формування у педагогів готовності до використання інноваційних інструментів навчання та комунікації в цифровому освітньому середовищі;
· удосконалення форм педагогічної взаємодії між учасниками освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства;
· забезпечення психолого-педагогічної підтримки учнів для формування позитивного ставлення до навчання в онлайн- і офлайн-форматі.
Шляхи реалізації:
· здійснення теоретичного аналізу науково-методичних підходів до організації дистанційного та змішаного навчання;
· вивчення та впровадження педагогічного досвіду застосування ефективних технологій, методик та прийомів у навчальному процесі;
· впровадження сучасних освітніх платформ, сервісів та інструментів, що сприяють розвитку інтерактивної взаємодії учасників навчання;
· участь в семінарах, тренінгах, майстер-класах для підвищення професійної компетентності педагогічних працівників;
· стимулювання творчого підходу педагогів до розроблення та реалізації змішаних форм навчання.
Очікувані результати:
· підвищення якості освіти через ефективне використання сучасних освітніх технологій, методик і прийомів у дистанційному та змішаному навчанні;
· зростання рівня цифрової компетентності педагогів і здобувачів освіти;
· формування позитивної мотивації до навчання в умовах цифрового освітнього середовища;
· підвищення професійної мобільності педагогів і розвитку самостійності, відповідальності та комунікативних навичок учнів;
· створення сприятливого соціально-психологічного мікроклімату в освітніх колективах.
Комментариев нет:
Отправить комментарий